2019-08-12, 13:53
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Vad jag kan utläsa av bilder på området som spärrats av så finns det boende för missbrukare där. Dessutom skall GM varit naken. Missbrukare med psykos låter inte alltför otroligt.

Även den pigmenterade underklassen gillar droger.
Gissar på att ingen kommer bli förvånad eller besviken.
Citera
2019-08-12, 13:53
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebee79
Enligt lokal oberoende media är gärningsmannen av syrisk härkomst och de skadade personerna några som bara råkat befinna sig på fel plats vid fel tillfälle. Enligt denna tidning skall gärningsmannen vara den som sprungit utan kläder. Om detta stämmer låter jag vara osagt. Fem personer skall vara skadade.

Då får vi hoppas att han blir utvisad och saknar Put.
Citera
2019-08-12, 14:01
Moderator
v50s avatar
Citat:
Enligt lokal oberoende media är gärningsmannen av syrisk härkomst och de skadade personerna några som bara råkat befinna sig på fel plats vid fel tillfälle. Enligt denna tidning skall gärningsmannen vara den som sprungit utan kläder. Om detta stämmer låter jag vara osagt. Fem personer skall vara skadade.

Ta och länka till källan tack
Framgår det något annat i den artikeln som inte MSM har skrivit?
Citera
2019-08-12, 14:02
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Edit: Expressen uppdaterad

"– Det sprang ut en naken man från byggnaden mitt emot oss som blev jagad, säger ett vittne till Kvällsposten."

🤔

Otrohetsaffär eller sexorgie som urartat.
Citera
2019-08-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Otrohetsaffär eller sexorgie som urartat.

"Enligt SVT:s reporter på plats berättar vittnen om att de sett en naken man komma springande ur ett flerfamiljshus och sedan blivit jagad av flera poliser."
Citera
2019-08-12, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Ta och länka till källan tack
Framgår det något annat i den artikeln som inte MSM har skrivit?

En länk. står ungefär samma på fler oberoende/alternativa medier.

https://www.c4kuriren.se/knivattack-pa-norr-i-kristianstad-flera-skadade/
Citera
2019-08-12, 14:06
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
"Enligt SVT:s reporter på plats berättar vittnen om att de sett en naken man komma springande ur ett flerfamiljshus och sedan blivit jagad av flera poliser."

Precis vad jag trodde. Att springa runt näck på stan och slåss med snuten ingår troligen som en höjdpunkt i den sexuella upplevelsen. Sannolikt i kombination med lämpliga drog(er).
Citera
2019-08-12, 14:09
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Syrian, väntat. Är det terrordåd nu igen? I det området är det ganska ok lägenheter, vad gjorde en sån där?
Citera
2019-08-12, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Syrian, väntat. Är det terrordåd nu igen? I det området är det ganska ok lägenheter, vad gjorde en sån där?

Tror mer på drogrelaterat än jihad/heder i detta fallet då en bekant bor på området och klagar jämt på knarkare i hana trapp
Senast redigerad av HYXXA 2019-08-12 kl. 14:29.
Citera
2019-08-12, 14:30
Avslutad
Citat:
Jaha. Cirkulera, bara ännu en dag i clownworld.
Citera
2019-08-12, 14:31
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HYXXA
Tror mer på drogrelaterat än jihad/heder i detta fallet då en bekant bor på området och klagarna jämt på knarkare i hana trapp

Varför inte en härlig kombination av droger och jihad?

Och - hade den galne syriern inte varit här så hade tre personer i Kristianstad fortfarande varit oskadda.
Citera
2019-08-12, 14:32
Medlem
TextTvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HYXXA
Tror mer på drogrelaterat än jihad/heder i detta fallet då en bekant bor på området och klagar jämt på knarkare i hana trapp

Det ena behöver ju inte utesluta det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in