[quote=Sh.Holmes|68363306]
Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Tack för ett sansat och intelligent svar, det visar en annan sida av dig. Men hur sannolikt är det med tex cykeltjuvar? LWs cyklar stod kvar hos henne och hon var upptagen med födelsedags bestyr, inte troligt att hon rusar ut för att någon passerar med en cykel som hon av någon anledning skulle misstänka är stulen.
Jag plockar bort dig från kategorin inskränkta(?) populationen, för du håller väl med om att snoris tillhör denna? När han gång på gång skriver att SDs hot aoch trakasserier är påhitt, trots att många här har bekräftat det?
LW hade ingen fin grill eller något dyrbart på uteplatsen.
Jag noterar att du inte svarade på det fetade, tycker du inte det är bekräftat att snoris försökt skapa trådsanningar ända från början?
Dessa ständiga förnekanden av hot, trakasserier och misshandel som flera av varandra oberoende postare bekräftat?
Tar din avslutande mening först:
Bara för att flera postare här "bekräftat" nånting, innebär inte det implicit att det som påstås måste vara sant.
För att ta ett mig själv näraliggande exempel, finns det många här i tråden som anser mig vara en otrevlig person. De har alla fel.
När det gäller det du skriver om SJ och vad jag anser om vederbörande som trådsanningsskapare, så medger ju inte trådens topic den sortens diskussioner.
Dock tycker jag mig ha förstått att h*n inledningsvis postade inlägg där h*n höll SD som sannolik mördare, till att ha svängt.
Ang det jag fetat:
Så om de tidiga inläggen om att SD nog är LW:s mördare inte stämmer med verkligheten, får man kanske säga att h*n då skapade trådsanningar.
Ang grillen:
Jaså, LW hade ingen fin grill eller nåt annat stöldbegärligt på sin uteplats? Tack för info!
Då minskar ju sannolikheten för att min teori om ett par pundare som mördare skulle vara korrekt.