Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Jag har skitsvårt att föreställa mig att LW var vän med dig. Trodde faktiskt inte hon umgicks med människor som använder ett sådant språk som du gör eller som verkar så explosiva. Jag förstår din sorg över det som hänt och även din frustration över att en GM går fri men jag har skitsvårt att se LW umgås med någon som har den personlighet som du uppvisar i tråden. Ingen annan av hennes vänner, som deltagit här, har uppvisat en sådan aggressivitet.
Jag bryr mig inte om vad du föreställer dig, vilket språk och vilken aggrevissitet tänkte du på? Vore det inte bättre om du fokuserar på att tillföra något?
Fråga, tycker du inte det är bekräftat att SD hotat och trakasserat LW? Tycker då inte att snoris förnekar och ljuger om uppenbara fakta?
Vad tror du hins agenda är?
Hoppas du inte var vän med LW, för en mera elak och bitter människa har jag svårt att tänka mig.
Hennes vänner? Du menar förstås de som satt tigande på FAD och såg MGM komma in och betende sig som han gjorde, och hennes "vänner" tittade ner i bordet och låtsades som om det regnade, med ett undantag...
Slår vad om att du var en av dessa "vänner" eller är du en av norge resan "vännerna" som cachade glatt vidare mot norge istället för att leta efter henne?
Vänner som sådana hade LW klart klarat sig utan...