Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Kliver oombedd in i diskussionen.
Vill påpeka att JM inte bemötte vad jag skrev om att Polisen inte direkt gick ut med vem man trodde hade hittats.
Det hade varit helt fel att göra det innan identiteten till 100% styrkts och att JM inte verkar känna till denna process gör att jag tvivlar lite [läs: mycket] vad gäller vederbörandes kunskaper rörande omhändertagande av kroppar.
Inte ens om LW:s ansikte hade varit fullständigt intakt hade Polisen omgående och offentligt gått ut med vem det var som hittats!
Tro mig!

Carinah, du är inte ensam om detta fenomen, JokerMannen svarar inte mig heller.
Jag börjar ana, att JM, endast vill plantera saker för att själv få svar, varför jag tror det spelar ingen roll, åtminstone inte i nuläget, ju mindre han svarar uppriktigt desto mindre trovärdigt blir ju allt han skriver, det borde han ju vara införstådd med. Därmed inte sagt att han ljuger om allt, men vad som är sant kan man undra över många ggr!?!!?
Precis, han borde vara införstådd även med det, att man inte går ut med identitet av olika anledningar, det första man gör. Det vet tom varenda barnunge i princip. Hoppas jag.
Detta att du oftast påpekar att ingen har kunskap om ditt eller datt, finner jag som tidigare sagt, mycket märkligt, och ännu mer onödigt, då detta är flashback och alla är välkomna här.
Vill man hålla sig inom rättsväsendet så bör man väl stanna just där, inte kräva den korrekthet här? Eller inom skolan, om du vill vara ordpolis.
Ingen postare jobbar väl här på flashback. Jag vill gärna ha allas synpunkter och tankar, oavsett om de är mindre alerta som du uttrycker dig, eller mindre begåvade som jag tror att du egentligen menar. För även om de inte uttrycker sig tillräckligt väl enligt dig, i skriven form..kan de faktiskt ha mycket att tillföra, tom mycket intressanta saker, har du tänkt på det? Vi vet att du är allert, jag är tacksamma om du säger ifrån om det behövs, NÄR det går överstyr. Men bara då. Jag vill att de som försvunnit från tråden kommer tillbaka, så du får gärna tona ner dig, om du kan? Jag ber dig, snälla carinah, kan du försöka? Tack!