2019-08-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Nej du har fel. Evolutionsteorin förklarar inte. evolutionsteorin beskriver ett påhittat händelseförlopp.
Då borde någon kunna komma med vetenskapliga belägg för detta.
Varför har inte det skett ännu?
Citera
2019-08-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Då borde någon kunna komma med vetenskapliga belägg för detta.
Varför har inte det skett ännu?
Här är du igen. Du flydde sist. Får se hur länge du stannar i detta.

Evolutionsteorin har inte bevisats eller motbevisats vetenskapligt.
Citera
2019-08-12, 00:29
Medlem
Citat:
Här är du igen. Du flydde sist. Får se hur länge du stannar i detta.

Evolutionsteorin har inte bevisats eller motbevisats vetenskapligt.
Evolutionsteorin är så vetenskapligt bevisat som något kan bli. Evolutionsteorin är ett vetenskapligt faktum.
Citera
2019-08-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Evolutionsteorin är så vetenskapligt bevisat som något kan bli. Evolutionsteorin är ett vetenskapligt faktum.
Kan du hänvisa till de undersökningar som har gjorts? Hur de har gjorts? urval? data? analys? empiri? Om du inte kan det är du en idiot.
Citera
2019-08-12, 00:47
Medlem
Citat:
Kan du hänvisa till de undersökningar som har gjorts? Hur de har gjorts? urval? data? analys? empiri? Om du inte kan det är du en idiot.
Det kan jag säkert. Men det finns ingen anledning att lägga ner tid på det då du bevisligen inte har alla hästar i stallet och är totalt oemottaglig för fakta.
Citera
2019-08-12, 00:48
Medlem
Citat:
Det kan jag säkert. Men det finns ingen anledning att lägga ner tid på det då du bevisligen inte har alla hästar i stallet och är totalt oemottaglig för fakta.

Du påstår att du kan det säkert men gör det inte. Den tiden det tar för dig att bevisa ditt påstående är lika lång som den tiden du gjorde ovanstående påstående. Med andra ord kunde du inte bevisa ditt påstående. Du är inte bara en idiot utan en lögnaktig förlorad själ också.
Citera
2019-08-12, 01:01
Medlem
Citat:
Du påstår att du kan det säkert men gör det inte. Den tiden det tar för dig att bevisa ditt påstående är lika lång som den tiden du gjorde ovanstående påstående. Med andra ord kunde du inte bevisa ditt påstående. Du är inte bara en idiot utan en lögnaktig förlorad själ också.
Hur vet du att det bara skulle ta några sekunder för mig att bevisa mitt påstående? Menar du att du vet att bevisen finns bara en googling bort, eller hur tänkte du där?

Du bevisar verkligen i varje inlägg du gör hur korkad du är.
Citera
2019-08-12, 01:03
Medlem
Citat:
Hur vet du att det bara skulle ta några sekunder för mig att bevisa mitt påstående? Menar du att du vet att bevisen finns bara en googling bort, eller hur tänkte du där?

Du bevisar verkligen i varje inlägg du gör hur korkad du är.
Jag vet att bevisen inte finns även om du tar hela internet till din hjälp. Jag uppmanar dig att lägga fram bevis för att du själv ska inse din egen dumhet och idioti. Enda säkra sättet för att du ska förstå detta är att du inte kommer hitta vad du påstått här även om du så letade i en evighet. Du är helt borta i bollen.
Citera
2019-08-12, 01:24
Medlem
Citat:
Jag vet att bevisen inte finns även om du tar hela internet till din hjälp. Jag uppmanar dig att lägga fram bevis för att du själv ska inse din egen dumhet och idioti. Enda säkra sättet för att du ska förstå detta är att du inte kommer hitta vad du påstått här även om du så letade i en evighet. Du är helt borta i bollen.
Bevisen var visst bara en googling bort. Varsågod: http://humanorigins.si.edu/evidence
Citera
2019-08-12, 01:26
Medlem
Citat:
Bevisen var visst bara en googling bort. Varsågod: http://humanorigins.si.edu/evidence

Är fossiler bevis? Att observera fossiler är lika med bevis i din värld? Du kan inget om vetenskap och ännu mindre om bevis och forskning.
Citera
2019-08-12, 01:30
Medlem
Citat:
Är fossiler bevis? Att observera fossiler är lika med bevis i din värld? Du kan inget om vetenskap och ännu mindre om bevis och forskning.
Fossiler är absolut ett bevis, ett av många. Spana även in de andra bevisen på sidan. Detta är nämligen skälen till varför alla seriösa forskare betraktar evolutionsteorin som fakta, det kan vara nyttigt för dig att känna till dem.
Citera
2019-08-12, 01:33
Medlem
Citat:
Fossiler är absolut ett bevis, ett av många. Spana även in de andra bevisen på sidan. Detta är nämligen skälen till varför alla seriösa forskare betraktar evolutionsteorin som fakta, det kan vara nyttigt för dig att känna till dem.
Idiot! Fossiler är bevis för att olika arter har existerat. Att du sedan drar SLUTSATSEN att det måste vara evolution är inte bevis för evolution. Slutsatsen är inte beviset.

Många forskare tror på evolution. Många forskare tror INTE på evolution. uppdatera dina hjärnceller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in