Det här är fan det roligaste jag läst på länge, jag måste skaffa ett konto bara för att skriva det här

.
Vad händer när en kvinna minsann börjar ifrågasätta kulten feminism? Då jävlar får hon veta hut, hon är dittan och dattan, hatisk, sexist, rasist, x och y, hela jävla hönsgården kommer in och gör allt för att sätta epitet på henne och mobba ut henne.
Så fungerar kulten feminism, "alla är lika mycket värda", "allas åsikt är värd lika mycket!" .. men NÅDE DEN tjej som ifrågasätta våran lilla ideologi, då jävlar får hon veta hut och ALLA höns kommer in för att mobba ut henne.
Detta är ju för fan precis så som det är på ett sjukhus eller äldreboende, så fort en kvinna går emot konsensus så blir det mobbning DIREKT. Feministerna i tråden bevisar stereotypen om kvinnan utan att ens fatta det själv, det är verkligen häpnadsväckande jävla roligt att läsa det.
Jag och min flickvän satt i nästan 3 timmar igår och läste igenom hela skiten, vi skrattade så att tårarna sprutade, det finns nog fan ingen mer verklighetsfrånvänd på detta forum än Merapi, Disciplina tar antagligen andraplatsen. Maken till vetenskapsförnekelse, ren idioti och okunskap var det väldigt längesen man kom i kontakt med
Moment har såklart rätt i princip allt hon säger, allt har starkt vetenskapligt stöd bakom sig. Män är i snitt mycket mer rationella än kvinnor, de är också i regel bättre ledare, mentalt starkare (I SNITT) än kvinnor, de har lägre kortisolrespons till stress, högre testosteronnivåer (som har en lugnande effekt), dom har inte östrogentoppar och PMS, dom har större hjärnor, mer aktivitet i hjärnan som behandlar logik och rationalitet. Det är liksom inte för intet som män fullkomligt utklassar kvinnor i högre former av matematik och fysik, det är heller inte för intet som män har mycket högre tendens till att bli programmerare än sjuk och undersköterskor.
Problemet feminister gör är att de på fullaste allvar vill tro att kvinnor och män är likadana, dom vill att kvinnor ska spela på samma nivå som män .. Men vad händer då? Jo, dom blir fullkomligt utklassade, för att det finns och kommer alltid finnas en viss typ av STÖRDA MÄN som GÖR ALLT för att komma till toppen, no matter what, dom är extremt drivna och trampar över lik för att bli nummer ett, det är ytterst få kvinnor som har dessa egenskaper, om ens någon.
Kvinnor är bra på sitt sätt, ett annat sätt, dom har faktiskt högre biologiskt värde än män (pga det begränsade antalet ägg jämfört med spermier) och värderas högre än män i ett samhälle (kvinnor och barn först) pga detta. Män kommer förprogrammerade att skydda sina kvinnor, det är så vi har utvecklats. Hur jävla dum i huvudet måste man vara för att på fullaste allvar tro att kvinnor har den minsta chans att konkurrera mot män i många av dessa fält? Är ni helt från vettet? Om kvinnor var menad att vara soldater och krigare på samma sätt som män, varför i helvete gav naturen då kvinnor ett skört skelett, smala axlar, breda höfter, låg reaktionsförmåga, dåliga reflexer, svag muskelstyrka, ingen snabb eller kvickhet över huvud taget, dålig spatial förmåga (jämfört med män), ingen speluppfattning (som är rätt tydligt i diverse sporter) ? VARFÖR? OM KVINNOR ÄR MENADE ATT VARA MÄN, VARFÖR såg naturen till att kvinnor är svagare fysiskt, blir stressad lättare, bryter ihop lättare, är mindre rationella, långsammare, skörare skelett, stora skillnader i vit/gråmassa i hjärnan, mindre hjärna .. VARFÖR?! VAD ÄR ANLEDNINGEN? Är "moder" natur en patriark, hmm? Är hon en kvinnohatare?
Moment, du har alla med sunt förnuft på din sida, kanske du börjar inse vilken helvetes-kult feminismen faktiskt är. Den skapades för att splittra män och kvinnor, inget annat, den har inte ett skit med jämställdhet att göra, det är en ren lögn och myt.
Nu ska jag luta mig tillbaka och fortsätta följa diskussionen, min flickvän (Som är stark militant anti-feminist och förövrigt jurist, jävligt snygg också, till skillnad från en överväldigad majoritet av feminister) kommer lite senare, hon ska också få läsa mer

.
Good luck!