2019-05-05, 13:15
Medlem
godboys avatar
Jag tror inte Linnea går ett bra liv till mötes med hennes livsmönster.

Hon har varit med i ett par dokusåpor, dock väl mest känd från farmen, men även varit med i paradise hotell och kanske någon mer slaskproduktion. Detta är väl knappast "farligt" men de flesta dokusåpadeltagare ligger ju på den lägre delen av IQ skalan och kan nog lite för lätt förledas till dåliga val.

I alla fall så har ju Linnea tagit Melanotan, den så kallade barbiedrogen, dessutom sålt den själv vilket är olagligt. Vidare har hon ju fettat på sig riktigt ordentligt, vilket heller inte är sunt. Hon ser mycket sliten ut för att vara så ung som hon är. Sen så spökar ju huvudet på henne med och hon mår inte bra i psyket vilket också inte sällan leder till att folk tar inte allt för hälsosamma beslut. Jag misstänker ganska starkt att hon tar diverse droger. Sen att hon producerar någon form av porrbilder är ju knappast sunt heller.

Hon har fortfarande möjlighet att ta tag i sitt liv så jag hoppas att hon gör det.
Citera
2019-05-05, 14:32
Medlem
Manjakiss avatar
Hon ser ut som ett slitet Balkanluder.
Vad arbetar hon med?
Citera
2019-05-10, 09:32
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Vad arbetar hon med?
Jag tvivlar på att hon har ett arbete. Någonting säger mig att hon har sin inkomst från Försäkringskassan och sen tjänar hon lite extra för olika "uppdrag" vid sidan om. Jag tror även många som är riktigt torsk på såna här brudar bjuder på väldigt mycket; drinkar, inträde etc. Att hon skulle ha ett jobb som en vanlig Svensson finner jag högst osannolikt, med tanke på hur hon lever med krogkvällar och resor fram och tillbaka till diverse ställen.
Citera
2019-05-10, 10:41
Medlem
Isnatts avatar
Undrar hur hon kommer se ut i ändalykten när hon gjort sin brasilianska röv
Som en stor Maryland coockie-deg
Citera
2019-05-11, 00:19
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Vad arbetar hon med?

”Arbetar”???

Svarta pengar rakt igenom, allt från att sälja melo till att sälja sig sj....
Citera
2019-05-17, 17:06
Medlem
Nu är hon i Istanbul enligt instastories för att göra ett så kallat "brazilian butt lift".
Citera
2019-05-17, 17:21
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullenaid
Nu är hon i Istanbul enligt instastories för att göra ett så kallat "brazilian butt lift".
Ena dagen har tigger hon att få låna användaruppgifter till netflix och att nån ska betala en kaffe för hon 'har inget kort' och några dagar senare ska hon lyfta röva.

Hon ser ut som ett fnask i GTA IV, helt stillös.
Citera
2019-05-17, 18:23
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ena dagen har tigger hon att få låna användaruppgifter till netflix och att nån ska betala en kaffe för hon 'har inget kort' och några dagar senare ska hon lyfta röva.

Hon ser ut som ett fnask i GTA IV, helt stillös.
Ja, hennes klädstil är riktigt ful faktiskt. Man är nog ganska naiv om man tror att hon inte får erbjudanden i PM på Instagram. Typ "kom till Turkiet en vecka med mig så får du det här mot det här". Sen lever hon vidare i sin bubbla.
Citera
2019-08-11, 13:23
Medlem
https://dl3.volafile.net/get/CjlrZyW...RMEN.Suger.mp4
Citera
2019-08-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vastmaland90
https://dl3.volafile.net/get/CjlrZyW...RMEN.Suger.mp4
Borta. Ladda upp igen?
Citera
2019-08-11, 21:27
Medlem
Riktigt ful kvinna. Är det ens en kvinna? Huvva!
Citera
2019-08-11, 21:32
Medlem
Harry_s avatar
inget fel på henne
hon skulle få åka alla dar i veckan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem