2019-08-16, 21:11
Medlem
Älskar att hon kallar sitt arbete på Onlyfan* för jobb.
Betalar hon skatt också tro?
Citera
2019-08-17, 07:26
Medlem
Ingen som sitter på lite bilder/videos från hennes "jobb" på onlyfans?
Citera
2019-08-22, 16:49
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
inget fel på henne
hon skulle få åka alla dar i veckan

Tror inte du sett henne irl... såg henne för några veckor sen när hon klev av pendeln i Huddinge. Det var en chockartad upplevelse.

Skönt iaf att hon inte är ute på vägarna längre. Undra just om hon blev av med lappen eller om hon inte haft pengar till en ny kärra?
Citera
2019-08-22, 17:15
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dLn_sthlm
Tror inte du sett henne irl... såg henne för några veckor sen när hon klev av pendeln i Huddinge. Det var en chockartad upplevelse.

Skönt iaf att hon inte är ute på vägarna längre. Undra just om hon blev av med lappen eller om hon inte haft pengar till en ny kärra?
Jag följer henne och det är lite intressant eller vad man ska säga. Att se hur såna som hon lever. Det verkar så fruktansvärt tråkigt och en livsstil som inte kommer leda till någonting. Uselt umgänge, åka taxi, äta ute, och mellan varven skriva att hon är ledsen. Förstorar röven för att vifta med den för en wigger i en hyresetta.
Vad ska hon jobba med? Var ska hon bo? Finna sitt liv? Trist.
Citera
2019-08-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag följer henne och det är lite intressant eller vad man ska säga. Att se hur såna som hon lever. Det verkar så fruktansvärt tråkigt och en livsstil som inte kommer leda till någonting. Uselt umgänge, åka taxi, äta ute, och mellan varven skriva att hon är ledsen. Förstorar röven för att vifta med den för en wigger i en hyresetta.
Vad ska hon jobba med? Var ska hon bo? Finna sitt liv? Trist.
Eller hur, det är så himla tragiskt, egentligen. Förmodligen en väldigt trasig själ inombords. Åker till Turkiet (för att det är billigare, tro ingenting annat) för att spendera 50k på att förstora sin röv och bli en levande freak-show.

Vad arbetar människan med? Jag menar, någon annan form av inkomst måste finnas bortsett från att hon lägger upp sin egeninspelade-porr på Only Fans?
Citera
2019-08-23, 00:01
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Eller hur, det är så himla tragiskt, egentligen. Förmodligen en väldigt trasig själ inombords. Åker till Turkiet (för att det är billigare, tro ingenting annat) för att spendera 50k på att förstora sin röv och bli en levande freak-show.

Vad arbetar människan med? Jag menar, någon annan form av inkomst måste finnas bortsett från att hon lägger upp sin egeninspelade-porr på Only Fans?

vad det som är fel med det?
hennes pengar växer inte på träd heller
sen är ju Turkiet långt före Sverige när det gäller BBL och annat
Citera
2019-09-01, 20:41
Medlem
nån snäll själ som har nå mer bilder;videos
Citera
2019-09-02, 16:01
Bannlyst
Var kommer hennes inkomst i från?
Citera
2019-09-02, 16:03
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
Var kommer hennes inkomst i från?
Mestadels försäkringskassan, gissar jag på..
Citera
2019-09-02, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Mestadels försäkringskassan, gissar jag på..

Är de så fett nuförtiden?
Citera
2019-09-03, 11:04
Medlem
KarlSchwartzs avatar
fyfan vilket monster
Citera
2019-09-24, 01:30
Medlem
Har hon slutat kört Onlyfans?
E d någon som sitter på material på henne som vill dela med sig? 👌🏻😎👍🏻
Citera