Citat:
Ursprungligen postat av
Educated-Fool
Är dat bara jag som blir mer och mer övertygad om att det är herr A.Sch*lman som ligger bakom kontot? Sättet att skrivs på är väldigt likt hans svarta humor.
A. Sch*lmans fru har ju anställt BBs tidigare högra hand Simon, som säkerligen har en hel del inside info om BB också. Har sett på hustruns A’s Instagram att dom är på semester och dricker vin och vad skulle inte vara roligare för dom än att vara salongsberusade lattja anonymt på nätet,än för A.Sch*lman? Skulle inte vara första gången iallafall. Jag blir road iallafall!
Om det är han som håller på så där så borde han skämmas, för då är det ren jä-la mobbing. Om det däremot är Hajen så har jag en viss förståelse för aktiviteten, för den killen råkade ju illa ut, medan flickvännen uppenbarligen spenderade loss hans dagskassa. Men mest synd är det om de människor som lurades på sina besparingar. Det kan inte ha varit kul att ha följt situationen. Hoppsan där är killen som placerat mina pengar, oj vad han spenderar kulor på presenter till Blondinbella och slutligen: Ajdå, det var mina stålar som rök.