2019-08-07, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Han kanske redan har tröttnat? Det måste komma ut flera bilder i nya miljöer för att någon skall tro att "förhållandet" fortgår.

Bella måste göra som hon gjorde i Frankrike, ringa till Expressen.

Precis något måste styrka deras förhållande
BB bilder och ord styrker inget bara mest
lögner som hon hostar ur sig.
Citera
2019-08-07, 22:34
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Frågan är hur länge han står ut
Vissa individer, ofta kvinnor, ar sjukligt listiga och skickliga pa att snärja
Det tar ett bra tag innan normalt funtade män begriper att dom blivit insnärjda
Sen tar det ett tag innan dom lyckas snärja ur sig, eftersom vanner och familj ofta också blivit in snärjda
Det finns sjukliga individer, det kanske marks ifrån början, men dom fattar inte allvaret
Citera
2019-08-08, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muceliduc
Vem driver parodikontot? Någon skrev ut ett namn med mer stjärnor än bokstäver och är man inte insatt förstår man inte ett jota.
Inte helt säker men jag har fått för mig att det är "Hajen", ( H. J@rlbo ).
Exet som blev dumpad när B-Bella upptäckte att han inte alls var den mångmiljonär hon trodde...
Är ju väldigt många som retar sig på henne så det kan ju vara nån annan än den jag misstänker..
Citera
2019-08-08, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Sen tar det ett tag innan dom lyckas snärja ur sig, eftersom vanner och familj ofta också blivit in snärjda
Det finns sjukliga individer, det kanske marks ifrån början, men dom fattar inte allvaret

Det har du så rätt i!
Vi får se hur lång tid det tar för Erik att ta
sig ur det. Om det ens varit något?

BB svamlar hej vilt för att få
strålkastarna på sig.
Citera
2019-08-08, 10:42
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm

Fattas bara att BB är på tjocken det är nog ända sättet att få del av hans pengar i långaloppet, jag har väldigt svårt att tro att han skulle vara långvarit intresserad av BB. Men hon kanske inte är så urbota korkad och äcklig som hon verkar bara lite små tjock eftersom hon inte orkat ta sig till gymmet ordentligt.
Citera
2019-08-08, 11:37
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Fattas bara att BB är på tjocken det är nog ända sättet att få del av hans pengar i långaloppet, jag har väldigt svårt att tro att han skulle vara långvarit intresserad av BB. Men hon kanske inte är så urbota korkad och äcklig som hon verkar bara lite små tjock eftersom hon inte orkat ta sig till gymmet ordentligt.

Om man skall kontrollera kroppsfettet finns det inget bättre än karolirestriktion, gym är bara ett bra tillskott till "bantning", tre gympass i veckan ökar förbränningen marginellt. Bella stoppar i sig eller dricker för mycket kalorier, min högst personliga uppfattning är att Bella ser vinpluffsig ut.
Senast redigerad av trottwell 2019-08-08 kl. 11:59.
Citera
2019-08-08, 12:21
Medlem
Citat:
Erik Selin har tillgångar överstigande 20 miljarder, Bella har högst tio miljoner. Att Erik Selin är Bellas "kille" kan mycket väl vara Bellas egen uppfattning om relationen, Selin kanske inte delar den uppfattningen.
Njae men är det inte så att hans imperium är värt 20 miljarder men han har inte 20 miljarder som han kan ta ut och använda?
Citera
2019-08-08, 12:41
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Erik Selin har tillgångar överstigande 20 miljarder, Bella har högst tio miljoner. Att Erik Selin är Bellas "kille" kan mycket väl vara Bellas egen uppfattning om relationen, Selin kanske inte delar den uppfattningen.

Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Njae men är det inte så att hans imperium är värt 20 miljarder men han har inte 20 miljarder som han kan ta ut och använda?

Det är därför jag skrev att han har tillgångar, jag skrev inte likvida medel.

Vi vet inte om hans innehav i Balder är belånat, det är osannolikt men möjligt. Om han är belånad privat, då skall skulderna dras från tillgångarna för att få fram Selins egenkapital. All media utgår från att han är obelånad privat.
Senast redigerad av trottwell 2019-08-08 kl. 12:48.
Citera
2019-08-08, 13:56
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Det är därför jag skrev att han har tillgångar, jag skrev inte likvida medel.

Vi vet inte om hans innehav i Balder är belånat, det är osannolikt men möjligt. Om han är belånad privat, då skall skulderna dras från tillgångarna för att få fram Selins egenkapital. All media utgår från att han är obelånad privat.

Han kanske är en bluff och bara god för 10 miljarder och inte tjugo? Och av detta kanske bara några hundra miljoner är lätt tillgängliga på kontot? En vanlig fattig svensson således!

Vänta tills Blondinbella fattar detta!

Jag kräver riktiga miljardärer med pengabinge! Det är bara Joakim von Anka som håller stilen!
Citera
2019-08-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junk

Hoppas verkligen hon inte är eller blir gravid.
Hon kan inte ens ta hand om dom två barnen hon satt till världen utan hennes team
Citera
2019-08-08, 21:08
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Hoppas verkligen hon inte är eller blir gravid.
Hon kan inte ens ta hand om dom två barnen hon satt till världen utan hennes team

Det bryr sig inte Bella om, barn är accessoarer eller verktyg på vägen till verklig rikedom.
Citera
2019-08-08, 21:30
Medlem
Citat:
Det bryr sig inte Bella om, barn är accessoarer eller verktyg på vägen till verklig rikedom.

En korrekt beskrivning om vad barn är
för den egenkära människan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in