2019-08-10, 22:08
Medlem
Educated-Fools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag har följt kontot ”griploov” på IG ett tag.
Den personen tror jag har/har haft en del insyn i Blondinbellas värld.
Nu har hen startat en ”följetong” på sitt konto. Här är första delen.
Jäkligt intressant tycker jag
https://postimg.cc/q6xFP5Vp

Är dat bara jag som blir mer och mer övertygad om att det är herr A.Sch*lman som ligger bakom kontot? Sättet att skrivs på är väldigt likt hans svarta humor.
A. Sch*lmans fru har ju anställt BBs tidigare högra hand Simon, som säkerligen har en hel del inside info om BB också. Har sett på hustruns A’s Instagram att dom är på semester och dricker vin och vad skulle inte vara roligare för dom än att vara salongsberusade lattja anonymt på nätet,än för A.Sch*lman? Skulle inte vara första gången iallafall. Jag blir road iallafall!
Citera
2019-08-11, 07:22
Medlem
Jag tror du har rätt. Alex lägger ofta till ”is” på olika namn (Dingis) T ex saabis,

Citat:
Ursprungligen postat av Educated-Fool
Är dat bara jag som blir mer och mer övertygad om att det är herr A.Sch*lman som ligger bakom kontot? Sättet att skrivs på är väldigt likt hans svarta humor.
A. Sch*lmans fru har ju anställt BBs tidigare högra hand Simon, som säkerligen har en hel del inside info om BB också. Har sett på hustruns A’s Instagram att dom är på semester och dricker vin och vad skulle inte vara roligare för dom än att vara salongsberusade lattja anonymt på nätet,än för A.Sch*lman? Skulle inte vara första gången iallafall. Jag blir road iallafall!
Citera
2019-08-11, 08:03
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parayok
Jag tror du har rätt. Alex lägger ofta till ”is” på olika namn (Dingis) T ex saabis,

Dingis beror ju på Pingis, så den kopplingen känns ju lite långsökt.
Citera
2019-08-11, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Educated-Fool

Om det är han som håller på så där så borde han skämmas, för då är det ren jä-la mobbing. Om det däremot är Hajen så har jag en viss förståelse för aktiviteten, för den killen råkade ju illa ut, medan flickvännen uppenbarligen spenderade loss hans dagskassa. Men mest synd är det om de människor som lurades på sina besparingar. Det kan inte ha varit kul att ha följt situationen. Hoppsan där är killen som placerat mina pengar, oj vad han spenderar kulor på presenter till Blondinbella och slutligen: Ajdå, det var mina stålar som rök.
Citera
2019-08-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Om det är han som håller på så där så borde han skämmas, för då är det ren jä-la mobbing. Om det däremot är Hajen så har jag en viss förståelse för aktiviteten, för den killen råkade ju illa ut, medan flickvännen uppenbarligen spenderade loss hans dagskassa. Men mest synd är det om de människor som lurades på sina besparingar. Det kan inte ha varit kul att ha följt situationen. Hoppsan där är killen som placerat mina pengar, oj vad han spenderar kulor på presenter till Blondinbella och slutligen: Ajdå, det var mina stålar som rök.
Iallafall så måste det vara någon som läser denna tråden eftersom denne använder ordet "geten" istället för jeten, begreppet myntades här, don`t forget..!
Citera
2019-08-11, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Iallafall så måste det vara någon som läser denna tråden eftersom denne använder ordet "geten" istället för jeten, begreppet myntades här, don`t forget..!

Det har du rätt i, men det är inte mycket till ledtråd. Större delen av Sveriges läskunniga läser nog Flashback, trots att hälften blånekar.
Citera
2019-08-11, 10:31
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eventor
Jag säger lycka till.

Vad hände med Özz Nujen trots vad som måste varit ett tusental anmälningar? Exakt ingenting.

Han medgav till och med i Sveriges Radio att han inte hade några fakturor från Akilov att uppvisa, och i samma andetag gjorde han sig alltså skyldig till att ha anlitat svart arbetskraft.

SKV kommer förmodligen inte att lyfta ett finger. Det enda de verkar intresserade av numera är att kontrollera personalliggare och jordgubbsförsäljare.

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Om man skall kontrollera kroppsfettet finns det inget bättre än karolirestriktion, gym är bara ett bra tillskott till "bantning", tre gympass i veckan ökar förbränningen marginellt. Bella stoppar i sig eller dricker för mycket kalorier, min högst personliga uppfattning är att Bella ser vinpluffsig ut.

Jäpp! Banta = smal, träna = snygg.
Citera
2019-08-11, 10:42
Medlem
Isabella träffade Erik första gången då båda var talare på samma event i höstas, Hon planerade ett stort drama om hur hon skulle göra slut med Hajen. Det var Erik som avslöjade för Isabella att Hajen var pank. Stackars livvakten blev avskedad av Isabella och hon spelade förkrossad och offerkofta så Erik tog in riktiga vakter.
Att Nordeachefen hade privat möte med Isabella var bara en fejk i somras. Med på mötet var Erik. Erik var också dragplåstret för hennes välgörenhetstiggande bland de rika. Det är via Eriks kontakter som Isabella hyr lgh i USA. Isabella förstår inte att de rika leker med henne. Stenbeck Martina Bonnier och Erik ser henne som en kul leksak. När det rämnar för Isabella så kommer de alla vända henne ryggen.

Isabella jobbar hårt på att bli gravid.
Citera
2019-08-11, 11:08
Medlem
Den 20 November möts Erik och Isabella
https://www.fastighetsvarlden.se/seminarier/handel-hotell-mat-fastigheter-2018/

Erik blir imponerad av Isabella och det hon säger och visar. De byter nummer och han börjar kolla upp Isabella lite smått och får fram att Hampus är pank och berättar för Isabella. Isabella vill inte ha en skuldsatt pojkvän och hon gör en story som hon sjösätter med hot och skulder och kriminella. Erik blir hennes vän och de har tät sms kontakt och han hjälper stackarn.

Den 22 November går Isabella ut och säger att något hänt som gör att hon och Hampus gör slut.

Sedan är cirkusen igång

Isabella gråter ut på bloggar och Twitter och Erik tröstar detta stackars offer.
Citera
2019-08-11, 13:11
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Den 20 November möts Erik och Isabella
https://www.fastighetsvarlden.se/seminarier/handel-hotell-mat-fastigheter-2018/
Erik blir imponerad av Isabella och det hon säger och visar. De byter nummer och han börjar kolla upp Isabella lite smått och får fram att Hampus är pank och berättar för Isabella. Isabella vill inte ha en skuldsatt pojkvän och hon gör en story som hon sjösätter med hot och skulder och kriminella. Erik blir hennes vän och de har tät sms kontakt och han hjälper stackarn.
Den 22 November går Isabella ut och säger att något hänt som gör att hon och Hampus gör slut.
Sedan är cirkusen igång
Isabella gråter ut på bloggar och Twitter och Erik tröstar detta stackars offer.
Välkommen till traden!
Insisterar BB verkligen pa att hon ar for stor for Sverige?
Kan du fixa bild pa BB i bikini och osminkat ansikte
Stammer det att skonhets-produkterna anmälts (rodnader inflammationer m.m.) och tar bort från hyllorna?
Citera
2019-08-11, 13:31
Medlem
Isabella har gjort flertal medicinska aborter.

Hon fotograferar andras tallrikar och låtsas att det är hennes mat.

Hon går runt och provar kläder och fotograferar sig i dom. Hon hyr en hel del saker. Hon kan anställa arbetslösa så får hon endel av deras lön som lönebidrag.
Citera
2019-08-11, 14:05
Medlem
Det är Barbro Ehnbom och Erik Sellin som hjälper henne med NY.

Hon verkligen hatar Schulman och Camilla. Men högst upp står Simon som hon är rasande på.

Pingis är så trött på henne och hånar henne bakom hennes rygg. Pingis är livrädd att när det går under för Isabella så kommer hon dras med. Pingis planerar en lång mammaledighet.
Senast redigerad av Efternamn08 2019-08-11 kl. 14:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in