Citat:
Ursprungligen postat av
KonstApel006
Fast jag tänker på att JokerMannen uppgav att de vände på kroppen och verkar fått en smärre chock, hur kan djur då varit där om ansiktet var vänt nedåt?
Det jag reagerar på är varför vederbörande ger oss detaljen att kroppen var mycket däven, och vad detta för detalj skulle vara av intresse, dessutom? Om någon vet, har kunskap om detta? JokerMannen verkar välja att inte svara på mina funderingar.
Jag tvivlar på att JM vet mer än det som går att ta reda på offentligt, via media, tråden, pm från någon, läggningar och bloggar. Därtill kan man ju lära sig en mängd saker via nätet idag.
Har svårt med med att pilla på mobilen så istället för spoiler lägger jag in en varning för känsliga läsare.
Om LW fått slag över huvudet och ansiktet är det inte bara fåglar, grävlingar, rävar, råttor och insekter mm som kan ha angripit ansiktet utan också värmen har gjort sitt.
Här kan man läsa lite om hur insekter kan angripa en död kropp:
https://www.fokus.se/2012/09/insekterna-som-avslojar-mordaren/