Citat:
Som du skriver så finns det en del obekräftade saker här men det som är, åtminstone på gränsen till, bekräftat är väl "... han uppvisar en förvånande snabb tillväxt."Det finns uppgifter om att det har förekommit handgripligheter mellan LW å NW.
Det ska ha skett flera gånger och så pass allvarligt att polis har tillkallats.
Uppgifterna ska ha kommit från NW själv då han har berättat det för
personer i sin närhet.
Uppgifterna kan inte anses bevisade då ingen har framträtt och bekräftat dom.
Det finns tecken som tyder på att han har använt sig av testosteron i sin muskelbyggnad, han
uppvisar en förvånande snabb tillväxt.
Det tillsammans med t.ex. alkohol kan ge helt okontrollerbara raseriutbrott.
Det är naturligtvis inte bekräftat det heller.
Dom här sakerna tillsammans gör att jag tycker att det finns fog för ett intresse
för honom, och av den anledningen skulle jag gärna se ett vattentätt alibi så
att han kan strykas definitivt.
Jo, jag håller med dig, jag tror att UW skulle ha vetat om det, om så vore.
Det finns även saker som skulle kunna förklara en del i själva händelse förloppet när det gäller
mordet, det finns i tråden om du är intresserad.
Det finns mer om någon annan vill plussa på, själv stannar jag här, i alla fall nu.
Det ska ha skett flera gånger och så pass allvarligt att polis har tillkallats.
Uppgifterna ska ha kommit från NW själv då han har berättat det för
personer i sin närhet.
Uppgifterna kan inte anses bevisade då ingen har framträtt och bekräftat dom.
Det finns tecken som tyder på att han har använt sig av testosteron i sin muskelbyggnad, han
uppvisar en förvånande snabb tillväxt.
Det tillsammans med t.ex. alkohol kan ge helt okontrollerbara raseriutbrott.
Det är naturligtvis inte bekräftat det heller.
Dom här sakerna tillsammans gör att jag tycker att det finns fog för ett intresse
för honom, och av den anledningen skulle jag gärna se ett vattentätt alibi så
att han kan strykas definitivt.
Jo, jag håller med dig, jag tror att UW skulle ha vetat om det, om så vore.
Det finns även saker som skulle kunna förklara en del i själva händelse förloppet när det gäller
mordet, det finns i tråden om du är intresserad.
Det finns mer om någon annan vill plussa på, själv stannar jag här, i alla fall nu.
Det som absolut är bekräftat är vilka effekter och bieffekter bruket av anabola steroider kan medföra, ett exempel:
https://www.hd.se/2012-11-07/steroiderna-gjorde-honom-besatt
Edit: Utifrån det lilla vi känner till om hur gärningen gått till så känns det som GM har den här "profilen" men det finns säkert fler än en "missbrukare" att hålla ögonen på.
Och träningen i kombination med de anabola steroider gav tidig effekt, han blev snabbt större och starkare.
– Jag fick storhetsvansinne och la på tyngre och tyngre vikter, berättar han.
Men det dröjde inte så lång tid innan Magnus Persson också började märka av bieffekterna.
– Jag fick jäkligt kort stubin och var aggressiv. Jag som tidigare alltid varit lugn och snäll blev plötsligt arg för det allra minsta.
Det som fick Magnus Persson att till slut och på allvar inse att han fått problem var när han en dag blev ursinnig när han inte hittade lägenhetsnycklarna. Frustrationen och ilskan fick honom att sparka sönder möblemanget i lägenheten.
– När jag lugnat ner mig insåg jag att jag höll nycklarna i handen.
Senast redigerad av MrBarnaby 2019-08-09 kl. 23:33. Anledning: Komplettering
Senast redigerad av MrBarnaby 2019-08-09 kl. 23:33. Anledning: Komplettering