2019-08-09, 16:26
Medlem
Flisa ut honom i kalixälven är genialiskt om inte annat.

Jag tror pappsen heter L*rs men det verkar inte som att polisen letat där. Han hade hus i nedre Parakka och polisen har letat vid brorsans stuga några kilometer upp efter älven.

Helikoptrar har flugit upp och ned efter älven i Parakka och en ensam polisbil har synts åka fram och tillbaka
Senast redigerad av Slrtbrtfst 2019-08-09 kl. 16:48.
Citera
2019-08-09, 16:29
Medlem
Citat:
När jag läser om den här byn så finns det en lanthandel K. Lindmarks. En bensin-och dieselpump fanns fram till 2016. Var tankar byborna numera sina fordon?

Vittangi
Citera
2019-08-09, 16:30
Medlem
Handlar tråden om D.N?
Citera
2019-08-09, 16:41
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kopplingar till Parakka.

Citat:
Ursprungligen postat av Slrtbrtfst
Flisa ut honom i kalixälven är genialiskt om inte annat.

Jag tror pappsen heter Lars men det verkar inte som att polisen letat där. Han hade hus i nedre Parakka och polisen har letat vid brorsans stuga några kilometer upp efter älven.

Helikoptrar har flugit upp och ned efter älven i Parakka och en ensam polisbil har synts åka fram och tillbaka

Så det finns alltså en del kopplingar åtminstone till en av de MGM till den här orten.
Citera
2019-08-09, 16:56
Medlem
Skaraborg2s avatar
Känt varandra länge.

Citat:
Ursprungligen postat av Norrbotten86
Ingen aning som så. Det är väl bara fotokatalogen som jag vet att de finns bilder.
Hon var även väldigt bra vän med JDs syster K*rin. Dom härjade rätt fint ihop i tonåren.

Så D*nna och JD hade känt varandra länge då han försvann.

Undrar hur goda vänner var de den 27 juli? En mycket intressant person gällande detta försvinnande.

Hon står skriven på två bilar och äger hela sju hundar. Bl. a. en amerikansk bulldog och två Dobermanns.
Senast redigerad av Skaraborg2 2019-08-09 kl. 17:19.
Citera
2019-08-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Så D*nna och JD hade känt varandra länge då han försvann.

Undrar hur goda vänner var de den 27 juli? En mycket intressant person gällande detta försvinnande.

Hon står skriven på två bilar och äger hela sju hundar. Bl. a. en amerikansk bulldog och två Dobermanns.

Stackars hundar, men hon var bra på att suga.
Citera
2019-08-09, 18:50
Medlem
MidnattssolensLands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sten11
De har sökt mellan Svappavaara och Vittangi (längs E45an) samt ned mot Parakka förstås. Sitter blåvita band knutna i skogen bl.a.. sen har vi sett helikoptern flyga lågt över skog, fram och tillbaka.

De där blåvita banden är ju inga polisband, är det inte bara att dom ska röja ris/buskar osv längst vägen?
Ingen har då sett några poliser knalla omkring i dikeskanten och knutit band på träden...

Det finns en till helikopter runt Svappavaara, den kartlägger marken (malmletning), den har två ringar hängandes under sig.
Citera
2019-08-09, 18:52
Medlem
MidnattssolensLands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slrtbrtfst
Jag tror pappsen heter L*rs men det verkar inte som att polisen letat där. Han hade hus i nedre Parakka och polisen har letat vid brorsans stuga några kilometer upp efter älven.
Kollar man upp L*ars address på hitta.se så är huset i övre Parakka...
Citera
2019-08-09, 19:07
Medlem
Skaraborg2s avatar
Var sitt hus?

Skall jag fatta det som att både fadern och brodern till en av de häktade äger var sitt hus i Parakka?
Citera
2019-08-09, 19:12
Medlem
Citat:

Vad har bilar och hundar att göra med J.Ds försvinnande? Håll dig till topic.
Citera
2019-08-09, 19:54
Medlem
Citat:
Skall jag fatta det som att både fadern och brodern till en av de häktade äger var sitt hus i Parakka?

Ja, det stämmer
Citera
2019-08-09, 20:03
Medlem
Finns det en gnutt hopp om att BO KAN vara vid liv efter så lång tid? Har det hänt tidigare med försvunna människor? Kan någon hålla honom vid liv inlåst någonstans? Eller är det helt omöjligt nu när de 3 Misstänka killarna är häktade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in