2019-08-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Ja, jag tror det...är man fanatiker på nåt, så slipper man tänka inåt
Sluta släng skit på pappan, ni utgår alltså att ifrån att GMs pappa har orsakat detta eftersom han är träningsintresserad? Hur vet ni att han var en dålig pappa? En person kan ha världens bästa uppväxt och ändå bli kriminell eller mördare.
Citera
2019-08-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forzaaa
Sluta släng skit på pappan, ni utgår alltså att ifrån att GMs pappa har orsakat detta eftersom han är träningsintresserad? Hur vet ni att han var en dålig pappa? En person kan ha världens bästa uppväxt och ändå bli kriminell eller mördare.

Jag får väl ha mina funderingar om föräldrarna. Hur vet du att han var en bra pappa? Tror du inte att det funnits några som helst tecken på att JL inte mådde bra?
Citera
2019-08-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ja, jag tror det...är man fanatiker på nåt, så slipper man tänka inåt

Exaaaaaakt. Fy tusan. Jag bor 100 meter från pappans lägenhet i Danderyd. Var så nära att bara sätta mig utanför o glo i bilen idag, om han dök upp. Men så kände jag- då är ju JAG oxå en jävla galning. Fattar ju oxå att inte hela sanningen inte finns på FB😂......
Citera
2019-08-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Nej!
Det var bara ett inlägg HÄR, tillika en en spekulation, från postare men aliaset Pelota.
Sorry. Jag såg fel på inlägg. just det där vara bara ett löst rykte.
Citera
2019-08-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja redan vid 02 imorse:
(FB) Yxattack mot tonåring vid Rösjöbadet, Sollentuna 2019-08-02 (avliden)
Märkligt.
Citera
2019-08-07, 23:27
Medlem
Citat:
Jag får väl ha mina funderingar om föräldrarna. Hur vet du att han var en bra pappa? Tror du inte att det funnits några som helst tecken på att JL inte mådde bra?
Hur vet du att han var en dålig? Nej det tror jag inte, om man är psykiskt sjuk syns det inte alltid utåt, du har fler psykopater kring dig än du tror kan jag lova.
Citera
2019-08-07, 23:28
Medlem
Citat:
Han kan utåt sett mått utmärkt. Det är inte alltid föräldrarnas fel att en unge blir skruvad.
Citera
2019-08-07, 23:28
Medlem
Citat:

Jag håller med dig lite. Visst verkar det vara ett tränongsintresse utöver ddt vanliga. Sonen kanske inte delade det vilket kan ha gjort att pappans inflytande eller insikt i sonen var svagt. Å andra sidan kanske han spenderade mycket tid med familjen också. Många lärare jag känner postar inget om sin familj på Facebook. Jag känner många 40-åringar som tränar som f-n, de är utmärkta föräldrar. Och pappan är också ett offer i den bemärkelse att han har "förlorat" sin son också kan man säga.
Citera
2019-08-07, 23:29
Medlem
Citat:

Klart vi fattar det. Men är man på Flashback får man stå ut med att några som vi tycker o tänker fritt- oavsett om det är rätt eller fel.....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalletaz
Exaaaaaakt. Fy tusan. Jag bor 100 meter från pappans lägenhet i Danderyd. Var så nära att bara sätta mig utanför o glo i bilen idag, om han dök upp. Men så kände jag- då är ju JAG oxå en jävla galning. Fattar ju oxå att inte hela sanningen inte finns på FB😂......
Är det ett överklassamhälle som man antar? Huset ser inte ut som lyx direkt.
Kan inte riktigt erinra mig om jag varit i just de krokarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalletaz

Ja, det ska du nog inte göra Klart att allt inte finns på FB..däremot kommer vi får lite mer svar så småningom.
Citera
2019-08-07, 23:30
Medlem
Finns det någon bild på GM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här