Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Du är medveten om att du ska betala för oss dock?
Hur ska vi kunna gå runt i underkläder om vi snor dina tröjor? Skulle aldrig falla mig in. Det är otroligt viktigt att ni män har ögongodis nu när ni ska arbeta dubbelt och försörja alla kvinnor som inte arbetar.
Precis, ge fan i mina tröjor. Arbeta dubbelt gör vi väl redan, ja kanske inte alla men de flesta män jag är kompis med har inte direkt några 40-timmars veckor.
Och när vi kommer hem byter vi bara arbetskläder och fortsätter arbeta i hemmet.
Jävla märkligt egentligen att vi ändå har tid och ork att idka sexuellt umgänge med er, men vi tänker väl att ni gör er bättre ståendes på alla fyra och stönar istället för att tjata oss till vansinne.
Nä, nu kände jag att jag blev lite väl grov och sexistisk här. Vi går tillbaka till verkligheten.
Hur män och kvinnor väljer att leva sina liv anser jag är helt upp till dem. Och vikingakvinnor är knappast benägna att lägga sig platt, tvärtom. Om jag nu generaliserar.
Folk får väl hur de vill, det finns ju exempel på psykisk och fysiskt våld mellan partners men det får ändå sägas vara undantag. De flesta par hittar väl en väg som passar dem bägge.
Förutom det där med att invadera verkstaden. Där går fanimig gränsen.