Citat:
Dom kvinnorna jag beskrev är underbara, inte som att hela gruppen kvinnor på något sätt gjort något som gör att dom förtjänat hyllningar och kallas underbara. Respekt är inget man bara får. Jag pratade om grupper vs grupper och samhällets utveckling så hela denna diskussionen handlar ju bara om att du är typiskt barnsligt trotsig och vägrar erkänna verkligheten som vi alla befinner oss i, att allt du ser runt dig inne och ute är byggt och skapat av män. Vi kan inte komma vidare här ifrån nämligen så länge ni kvinnor bagatelliserar detta och försöker ta cred för något ni hade mindre än 1% att göra med rent praktiskt.
Vad vi vet så har bara män uppfunnit. Du vet lika lite. Vet mycket mindre om historia och nu sitter du trots att du har noll bevis för saken här och gissar att kvinnor uppfunnit saker trots att historien och faktan vi vet om totalt motsäger denna feministfantasi. Testa ockhams rakkniv med uppfinningar så får du se om polletten trillar ner.
Ja barn är sin egen grupp i denna kontexten, vi pratade om gruppen män vs gruppen kvinnor angående samhällets utveckling och människors "evolution" i form av längre livslängd tex, vad du nu pratar om vet jag inte.
Du valpen, du kommer aldrig förstå vad hårt arbete innebär, din mentalitet har redan avslöjat dig Jag irriterar mig på arroganta feministiska resonemang, detta är en hobby när jag har tråkigt så vet inte vad du gör här eller väger in i saker och ting med bra jävla mycket allvarligare än mig verkar du ju ta saker. Känslighet som jag kallar det. Det verkar finnas en slags filosofisk spärr för er här då ni inte verkar greppa att värdering av egenskaper enbart kan ske om det faktiskt finns en skala för värdering, det är inget nollsummespel när vi pratar om att från första planka bygga en ny civilisation. Hela detta "vi har gjort allt tillsammans och alla har jobbat exakt lika hårt" är ju precis det som sker när alla ungar får medaljer och därmed blir veka mähän, trodde det var det du ville slåss emot. Att kvinnor försöker ta cred för allt män har gjort är ju fullständigt jävla absurt, förstår du inte det? Eller gjorde fittriddandet dig fullständigt blind i frågan? Spretigt.
Haha gud vad du blev hysterisk och kvinnlig, attackera manlighet och kuken, kvinnor är så uppenbara.
Du har aldrig haft en riktig man, därför du är som du är så uttala dig inte om saker du vet nada om. Dessutom tänker du för infantilt för att klassas som riktig kvinna, sådana kvinnor som vi behöver.
Du försökte skryta om ditt jobb när jag drev med dig så gullig projicering.
Du blev 100% personlig här och övergav diskussionen helt, är det så man skall bete sig i en diskussion? Är det vad du lär ut?
ppppPPPppppPPPPPPPms,
Vad vi vet så har bara män uppfunnit. Du vet lika lite. Vet mycket mindre om historia och nu sitter du trots att du har noll bevis för saken här och gissar att kvinnor uppfunnit saker trots att historien och faktan vi vet om totalt motsäger denna feministfantasi. Testa ockhams rakkniv med uppfinningar så får du se om polletten trillar ner.

Ja barn är sin egen grupp i denna kontexten, vi pratade om gruppen män vs gruppen kvinnor angående samhällets utveckling och människors "evolution" i form av längre livslängd tex, vad du nu pratar om vet jag inte.
Du valpen, du kommer aldrig förstå vad hårt arbete innebär, din mentalitet har redan avslöjat dig Jag irriterar mig på arroganta feministiska resonemang, detta är en hobby när jag har tråkigt så vet inte vad du gör här eller väger in i saker och ting med bra jävla mycket allvarligare än mig verkar du ju ta saker. Känslighet som jag kallar det. Det verkar finnas en slags filosofisk spärr för er här då ni inte verkar greppa att värdering av egenskaper enbart kan ske om det faktiskt finns en skala för värdering, det är inget nollsummespel när vi pratar om att från första planka bygga en ny civilisation. Hela detta "vi har gjort allt tillsammans och alla har jobbat exakt lika hårt" är ju precis det som sker när alla ungar får medaljer och därmed blir veka mähän, trodde det var det du ville slåss emot. Att kvinnor försöker ta cred för allt män har gjort är ju fullständigt jävla absurt, förstår du inte det? Eller gjorde fittriddandet dig fullständigt blind i frågan? Spretigt. Haha gud vad du blev hysterisk och kvinnlig, attackera manlighet och kuken, kvinnor är så uppenbara.
Du har aldrig haft en riktig man, därför du är som du är så uttala dig inte om saker du vet nada om. Dessutom tänker du för infantilt för att klassas som riktig kvinna, sådana kvinnor som vi behöver. Du försökte skryta om ditt jobb när jag drev med dig så gullig projicering.
Du blev 100% personlig här och övergav diskussionen helt, är det så man skall bete sig i en diskussion? Är det vad du lär ut?
ppppPPPppppPPPPPPPms,Drev med? Ja jo dra den för rödluvan. Sen behöver du kolla upp vad det betyder när någon skryter.
Men så bra, då säger vi det, du drev med mig och du är oseriös i vad du skriver. Det skrev du själv till djupfrys. Tycker du ska gå och göra något vettigare av din tid än att skriva sånt du ändå inte menar på fbs feministforum.