2019-08-05, 16:56
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Blir vita för få får vi väl se till att alla flyttar tillbaka till Europa från andra hörn av världen vi erövrat...
Nej vita går inte att ersätta. Endast vita människor kan förvalta den västerländska civilisationen. Med andra folkslag blir det som i dessas hemländer och där vill ingen vit människa bo.

Var inte en antivit orm du. Försök inte smygdränka oss demografiskt. En dag slår vi tillbaka...
Citera
2019-08-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Således, ska folk kanske ta och sluta skrika om "vänsterblivna" och "PK" och kolla på vad högern har för sig.

Höger har inget med kristendomen att göra.
Citera
2019-08-05, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Höger har inget med kristendomen att göra.

Är det dags för det här tröttsamma "inte riktigt konservatism"argumentet igen?
Citera
2019-08-05, 17:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej vita går inte att ersätta. Endast vita människor kan förvalta den västerländska civilisationen. Med andra folkslag blir det som i dessas hemländer och där vill ingen vit människa bo.

Var inte en antivit orm du. Försök inte smygdränka oss demografiskt. En dag slår vi tillbaka...
Tack, jag är fullt medveten om att ni i vit maktrörelsen är en våldsam samling, "ni" slog t ex nyss "tillbaka" i El Paso. Bara hoppas att SÄPO håller koll på er innan vi får en svensk Breivik.
Citera
2019-08-05, 17:10
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Tack, jag är fullt medveten om att ni i vit maktrörelsen är en våldsam samling, "ni" slog t ex nyss "tillbaka" i El Paso. Bara hoppas att SÄPO håller koll på er innan vi får en svensk Breivik.
Det är ingenting. Vita människor har visat extrem tolerans mot folkmordsmarxisters och globalistnäsors provokationer men förr eller senare får vi kollektivt nog. Vinden har redan börjat vända, tänk på det ditt antivita kräk.
Citera
2019-08-05, 17:27
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Unicef har just nu reklam med Mar* L*vengood om att varje minut så föds fem barn som inte överlever.
Jag funderar på vad som skulle hända om alla dessa barn fick hjälp och överlevde, det skulle betyda 300 barn till i timmen eller 7200 barn extra per dygn eller
2 628 000 barn extra per år.
Klarar vår planet av detta?
Citera
2019-08-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Således, ska folk kanske ta och sluta skrika om "vänsterblivna" och "PK" och kolla på vad högern har för sig.

Det spelar ingen jävla roll om det är katolska präster eller biståndsadel med vånstervridning som är problemet, faktum kvarstår att överbefolkningen är det största miljöhotet.
"Således"är du en vänsterbliven idiot. Jag diskuterar ett konkret problem, det största miljöproblemet. Ingen inom den starkt vänstervridna "miljörörelsen" tar upp det problem nr 1. Nej det är bara en massa patetiskt skit om sk flygskam osv.

Tvärtom, många organisationer jobbar direkt med att "rädda folk" på kort sikt inget långsiktigt.
Citera
2019-08-05, 17:43
Medlem
Citat:

Så breivik gör att du inte tycker att jordens överbefolkning är ett problem?
Som vanligt visar pkidioter brist på logisk förmåga. Lite känslostyrt kackel så blir ni nöjda.
Citera
2019-08-05, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Unicef har just nu reklam med Mar* L*vengood om att varje minut så föds fem barn som inte överlever.
Jag funderar på vad som skulle hända om alla dessa barn fick hjälp och överlevde, det skulle betyda 300 barn till i timmen eller 7200 barn extra per dygn eller
2 628 000 barn extra per år.
Klarar vår planet av detta?

Exakt sånt där! Det är givetvis fruktansvärt vidrigt att små barn dör men det bästa hade varit att inte skaffa dem när de inte har resurser att ta hand om dem.
Citera
2019-08-05, 17:47
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Varför pratar inte Greta och alla andra miljö-alarmister om denna ytterst nödvändiga lösning?

Eftersom det skulle krocka med deras vänsteraktivism, och då skulle de bli av med AFA-medlemskapet.
Citera
2019-08-05, 18:04
Medlem
Det är sjukt att man inte lyfter den här frågan mer. Jämfört med detta är alla små minskningar av tex flygande el bilism bara droppar i havet.
Citera
2019-08-05, 18:17
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
I vissa länder så som Sverige och Japan har folk själva valt att begränsa barnafödandet.

I just sveriges fall hjälper det ju föga när vi gladeligen låter afrkanska kvinnor födda horder av ungar när de kommer hit. Jag antar att det inte skulle vara PK att ställa sterliseringskrav för att få uppehållstillstånd . . . men det hade minskat problemen avsevärt. Vi har bara sett början.

Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Problemet är att mena länderna kommer att vägra utan istället kommer att uppmana alla muslimer att föda fler barn och ta över.

Vill bestämt minnas att jag såg en intervju med Kadaffi för flera år sedan där han pratade om hur dom skulle ta över europa just på detta sättet . . .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in