Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Kom med en enda sak jag ljugit eller hittat på tack.
Hur blev det med masken, törs du ta av den eller är det bara alla andra som ska göra det?
Till observandum, ditt inlägg här ovan sett inom den gråa citat-rutan, var riktat som ett svar till medlemmen @Snor-Johan och därför får du ursäkta att jag tar mig rätten att svara på detta, ditt tidigare skrivna inlägg.
God eftermiddag @Sh.Holmes
Det är faktiskt så min gode Holmes, att du har uppenbart och tydligt ljugit när du tidigare inom denna tråden och med 100% säkerhet ifrån din sida sagt, skriftligt pekat ut St*fan Davidss*n som den person som har bringat livet om Lena W*sström ... och detta med komplettering till ovan skrivet ... och utan att du har något bevis för ditt tidigare gjorda utpekande här inom tråden.
Jag anser att du är otroligt subjektivt involverad i detta mordfallet, så att till och med din käre Watson måste börja undra hur det egentligen står till med detektiven.
Det kanske är du som behöver ta av dig "masken" så att du lättare kan se verkligheten i "grisögonen" SD, SD ock SD, förkortning för eventuellt Sentimental Dårskap ?
Mvh/ @JokerMannen