Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
Örhängena från bilincidenten tror jag att LW:s närmaste har tagit hand om. Kanske använder någon/några av de anhöriga ett eller båda ibland? Min känsla är att örhängena är en gåva från familjen till LW.
Jag gissar att GM redan i LW:s hem och innan promenaden lagt beslag på (de eventuella) nycklarna då hen enligt mina spekulationer ifråntagits sina egna nycklar till LW:s bostad sedan en tid tillbaka och var upprörd över detta. Det skulle kunna vara därför LW inte hade möjlighet att låsa dörren, tänker jag. Kan det ha varit nycklarna och inte någon mobiltelefon som hittades i det avsökta skogsområdet tro?
Men de örhängena som hon hade i bilen den där kvällen då knoggnuggningen utfördes är inte de örhängena som det talas om utav Jokermannen .
De Jokermannen beskriver är ju de som hon verkligen gillade ,de som såg ut som kors på långt håll ,som var en ikon för geocaching ; fyra fält i olika färg (gult /blått/orange:t och grönt , ena fjärdedelen innehar en vimpel-typ; Här är geo-burken(oranga biten)! som inom orientering /ena fjärdedelen innehåller en glad sportig människa(gula biten)/och den gröna + den blå delen innehåller spår ; sättet att leta ; så hela ikonen blir som en rund cirkel ungefär .
Så hennes fina silver- geoörhängen som har en inskription på sig ,enligt Jokermannen ,är på håll som en cirkel med ett kors /kryss inuti .
Så det var ju utmärkt att kunna ha dessa på sig i kyrkan .Alltid lika snygga !
Två olika örhänge-par är det alltså vi skriver om .
Man kan googla på bilder på geocaching-ikonen , då ser man hur färgglad den är .