Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
Får jag fråga om den ytterligare personen som, enligt dig,
(och även @Draifos) polisen har inriktat sig på - är det den
person som du tidigare benämnde med ********?
Dessa 8* motsvarar det personens för- eller efternamn?
Eller ett nick inom geo-världen?
Är den personen någon som vi här i tråden diskuterat som
en alternativ GM, istället för den nu MGM?
Det är givetvis upp till dig att svara på mina funderingar!
Hej @OzzieTheOwl
Gällande din första och till mig ställda fråga, så får du följande svar: Inom polisen har man misstankar om att det från början funnits en så kallad medhjälpare till själva Gärningspersonen. Vad jag vidare kan tillägga som konnekterat till det fösta svaret, är vidare sagt, att det kan faktiskt röra sig om anstiftan till mord i detta fallet.
Till observandum, angående din andra ställda fråga till mig, så lämnar jag följande svar: Som du lagt märke till, så skrev jag ett inlägg till medlemmen @Remark och just inom det inlägget, tog jag bland annat upp 8 stycken skrivna asterisker i rad inom parentes. Till nytt observandum, detta tidigare skrivna inlägget modererades och doldes, troligen av Moderator @Blomvattnare ? och i och med att inlägget doldes, så betyder det, att det icke bedömdes godkänt ur moderator-synpunkt, och därför kan jag inte tillfredsställa dig med ett svar gällande din andra fråga om (********)
Mvh/ @JokerMannen
Ps: Jag anser att den bästa Moderator som Flashback har, är Moderator @Blomvattnare och oavsett vad, så tycker jag så Ds.