Citat:
Ursprungligen postat av
hehehe5
Vem har ens sagt att han ens blev misshandlad? Han har inte varit i Sverige ett tag nu och helt plötsligt ska han ha blivit misshandlad av shottaz där nästan alla sitter?
Citat:
Ursprungligen postat av
Foreknowledge
Vem har sagt att det ska finnas en video på det?
Ovanstående förefaller baseras i princip 100% på ett gäng av
Dinmamma001s poster lite tidigare i tråden. (Som f ö
Forknowledge redan frågat lite kring).
Bl a följande uttalanden:
Citat:
Ursprungligen postat av
Dinmamma001
Går rykten om att Shottaz springpojkar misshandlat Sad*k medvetslös. (...) Det ska vara en förnedringsmisshandel utomhus liknande jaffar men grövre. (...) Jag är ingen psykolog men förnedringen Jaffar gick igenom fick sadka genomgå 10 gg värre. Sadka Hade antagligen önskat ett skott i huvudet än att bli torterad. Sadka är ju inte en de 4a i dp så antagligen räckte det med att skicka ut ett budskap till dp. (...) De lär ju släppa nått klipp förr eller senare.
(FB) 190625: Köpenhamn: 2 ihjälskjutna
(FB) 190625: Köpenhamn: 2 ihjälskjutna
(FB) 190625: Köpenhamn: 2 ihjälskjutna
(FB) 190625: Köpenhamn: 2 ihjälskjutna
Att all info rörande S*dk*s ev förnedrande misshandel resp dito filmning har samma person som ursprung (som i sin tur enligt uppgift baseras på "ett rykte") ökar naturligtvis inte trovärdigheten. Även om det inte finns något som direkt motsäger ovanstående händelserna. Inte heller om det visar sig att Sadka verkligen funnit det strategiskt att blada utomlands (vilket det ju heller inte finns så konkreta informationer kring när eller vart det i så fall skulle ha skett). Kanske han pyst iväg EFTER ev misshandelsförndring? Men även om det skulle vara korrekt att
"han har inte varit i Sverige ett tag nu" så är han en av de som har möjlighet att röra sig fritt/inte är efterlyst... och således kan resa fram och tillbaka (och bli misshandlad) hur mycket han vill. Inget självklart motsättningsförhållande. Skulle kunna vara rätt logiskt. Ser ingen anledning att utesluta varken misshandel eller olika typer av/längd på bortavaro. Men gärna mer kött (eller kanske till och med videomaterial) på benen naturligtvis...