Citat:
Ursprungligen postat av
Dinmamma001
Jag är ingen psykolog men förnedringen Jaffar gick igenom fick sadka genomgå 10 gg värre. Sadka Hade antagligen önskat ett skott i huvudet än att bli torterad. Sadka är ju inte en de 4a i dp så antagligen räckte det med att skicka ut ett budskap till dp.
Många lär släppas år 2020 och en yngre generation har introducerats till konflikten så de lär ju inte ta slut snart. Ha tålamod.
Hur dålig blev han torterade? Du skrev innan att han blev så pass kraftigt misshandla att han tappade medvetenhet.. men vad var skadorna? tänder? ögonen? gå in i detaljer (jag är inte sjuk i huvudet) men du säger han hade önskat ett skott i huvudet istället.. om det var så pass illa
Yepp, tror också i framtiden att en någon 18 åring eller yngre kommer tappa livet pga detta