Flashback bygger pepparkakshus!
2019-08-02, 20:29
Medlem
Goaldigger, Vad tyckte Tim om Levans film (True stories)?
Citera
2019-08-02, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Goaldigger, Vad tyckte Tim om Levans film (True stories)?
Och vad tyckte entouraget om den?
Citera
2019-08-02, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Och vad tyckte entouraget om den?

Nu har jag sett filmen 4 gånger och jag fattar inte hur kunde det bli som det blev! Han verkade ju så lycklig på slutet!
Citera
2019-08-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Nu har jag sett filmen 4 gånger och jag fattar inte hur kunde det bli som det blev! Han verkade ju så lycklig på slutet!
Goaldigger, var det ett "fejkat slut" eller var han bara så lättad över att inte längre behöva turnera? För "frisk" var han ju inte alls vad man har förstått enligt din info (var fortfarande beroende och tidvis depressiv).
Citera
2019-08-03, 18:02
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway

Jag vet inte riktigt hur du kunde få den känslan på slutet? Visst försökte man göra ett outro som var mer hoppfullt men känslan var helt klart melankolisk. Man förstod bara av att se hur allt dåligare Tim mådde med åren att inget hade egentligen förbättrats. Att han lämnade allt var inte en befrielse utan det var att lämnas i ensamheten (inse att man varit ensam hela tiden) och utanför fanns fortfarande kraven på honom. I ensamheten med substanserna i kroppen vill man bara bli fri från allt.
Citera
2019-08-03, 19:31
Medlem
Terezas nya kärlek uttalar sig om ”elefanten i rummet”

https://www.instagram.com/p/B0qvaqWngA5/?igshid=1fhcht7wgpzku
Citera
2019-08-03, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Jag vet inte riktigt hur du kunde få den känslan på slutet? Visst försökte man göra ett outro som var mer hoppfullt men känslan var helt klart melankolisk. Man förstod bara av att se hur allt dåligare Tim mådde med åren att inget hade egentligen förbättrats. Att han lämnade allt var inte en befrielse utan det var att lämnas i ensamheten (inse att man varit ensam hela tiden) och utanför fanns fortfarande kraven på honom. I ensamheten med substanserna i kroppen vill man bara bli fri från allt.

Uttryckte mig nog lite fel, lycklig var han ju inte men han var fri. Så kändes det iallafall men så fel man hade.
Citera
2019-08-03, 20:37
Medlem
zoomlanders avatar
Det var alltså en brud som fick honom att ta sitt liv ?
Citera
2019-08-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander

Hur tänker du nu? Vad får dig att tro det?
Citera
2019-08-03, 23:21
Medlem
-os avatar
Verkar som David Guetta och Morten Breum håller på att släppa en remix på Heaven?

Vem har sista ordet på om en remix får släppas? Är ju direkt olämpligt om MORTEN får tjäna stålar på en Avicii låt nu?
Citera
2019-08-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander

Tims pappa sa ju att det va som en trafikolycka, massa saker från flera håll samtidigt, stått i tråden många ggr. Och Tim var ju den som gjorde slut med T i februari förra året, blivit ”bekräftat” flera ggr.
Citera
2019-08-03, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Tims pappa sa ju att det va som en trafikolycka, massa saker från flera håll samtidigt, stått i tråden många ggr. Och Tim var ju den som gjorde slut med T i februari förra året, blivit ”bekräftat” flera ggr.

Ja, och Morten träffade Tereza för "några månader sen"... så det lär ju inte ha varit en av orsakerna. Just att de två träffats..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in