Citat:
Ursprungligen postat av
HeraPasithea
Enligt familjen är det J.D's bil, den svarta audin. Osäkert vem som tagit sig in i den. Han brukar inte försvinna så utan att höra av sig, därför polisanmälde flickvännen det redan på morgonen när han inte kommit hem. Tyvärr verkar polisen ansett att "äh pundare/kriminell, han har väl däckat hos någon" eftersom polisanmälan upprättas först när mamman ringer in på måndagen och anmäler honom försvunnen hon med.
Tyvärr det är det svårt att få poliser till Kiruna så dom som finns får göra vad dem fill, tjänsrefel där är vanligt.
Men det tillhör en annan tråd.
Tror som sagt att det att polisen har krajat rutan, vi får be dom om ett uttalande.