Citat:
Ursprungligen postat av
Sven-Gustaf
Snackar han bögigt som Edward Blom också? Är försvinnandet gayrelaterat? Kan Joakim ha åkt till Stockholm Pride utan att meddela någon inför resan?
Nej, men han är glad, positiv, sig själv och dricker gärna drycker i med sina vänner. Han är även vetgirig och kan en del så ibland berättar han lite om whiskyns historia.
Nåväl tror han är och fiskar i fjällen, folk här försöker framställa honom som kriminell men han är en trevmig kille. Annars är väl hela kiruna kriminella.
Men hoppas allt blir bra.