Jag redigerade mitt förra inlägg och där finns nog svar.. Men kan kort sammanfatta. Nej jag ser mig ej som hacker. Inte i detta sammanhang när jag erbjudit hjälp, avslöjar att fel finns och inte intresserar mig av databasen.
Jag hackar inget när jag får tillgång till filmerna. De ligger helt öppet helt utan egentliga skydd. Hade jag velat hacka skulle jag först och främst varit mer intresserad av databasen.
Jag skiter i den som sagt men den du har är ingen som uppdateras direkt i någon mening. Du hänvisar till en csv som inte är "live"... Detta blir min sista post i detta ämne då jag känner att jag är klar här... Lite offtopic så kan jag ju säga att ja man når sinner med och då mest troligt scandals bilder och filmer också. Hej svejs
Jag skiter i den som sagt men den du har är ingen som uppdateras direkt i någon mening. Du hänvisar till en csv som inte är "live"... Detta blir min sista post i detta ämne då jag känner att jag är klar här... Lite offtopic så kan jag ju säga att ja man når sinner med och då mest troligt scandals bilder och filmer också. Hej svejs
från hemsidan:
"Här hos Vilde hittar du svenska amatörer i deras första porrfilm blandat med etablerade svenska porrstjärnor. Vi har många svenska tjejer som bara spelat in porr för oss och därmed inte går att hitta någon annanstans. Alla våra porrfilmer är egeninspelade och genom åren har vi samlat ihop ett helt unikt arkiv med svensk amatörporr. Förutom svensk porr har vi även inslag av en och annan tjej från utlandet."
du som verkar ha lite koll! vem är denna maja från örebro i vildes nya filmer?=)
Jag har ingen koll på Johan vilde eller de tjejer som är med.
Varför måste du veta det? Att alla tjejer blir stalkade av osäkra killar medverkar till att det inte görs någon svensk porr med snygga tjejer längre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!