2019-08-01, 12:15
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uman231
Var de riktat till mig?
Bara om du känner dig träffad. Är du en hacker?
Citera
2019-08-01, 12:30
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Bara om du känner dig träffad. Är du en hacker?
Jag redigerade mitt förra inlägg och där finns nog svar.. Men kan kort sammanfatta. Nej jag ser mig ej som hacker. Inte i detta sammanhang när jag erbjudit hjälp, avslöjar att fel finns och inte intresserar mig av databasen.
Citera
2019-08-02, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnalle
Yes, det verkar som att de är bara de 2 som har den sortens fil resterande filmer verkar ha något annat.
Går det å fixa sinnergirls å scandal?
Citera
2019-08-02, 22:24
Medlem
Citat:
Var de riktat till mig?

Jag hackar inget när jag får tillgång till filmerna. De ligger helt öppet helt utan egentliga skydd. Hade jag velat hacka skulle jag först och främst varit mer intresserad av databasen.

Basen kräver inte heller nått hackeri med tanke på att den också ligger helt öppet.
https://minfil.com/X5C4Z414n1/sample_png
Citera
2019-08-02, 22:47
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkainen
Basen kräver inte heller nått hackeri med tanke på att den också ligger helt öppet.
https://minfil.com/X5C4Z414n1/sample_png
Jag skiter i den som sagt men den du har är ingen som uppdateras direkt i någon mening. Du hänvisar till en csv som inte är "live"... Detta blir min sista post i detta ämne då jag känner att jag är klar här... Lite offtopic så kan jag ju säga att ja man når sinner med och då mest troligt scandals bilder och filmer också. Hej svejs
Citera
2019-08-03, 00:28
Medlem
Citat:
Jag skiter i den som sagt men den du har är ingen som uppdateras direkt i någon mening. Du hänvisar till en csv som inte är "live"... Detta blir min sista post i detta ämne då jag känner att jag är klar här... Lite offtopic så kan jag ju säga att ja man når sinner med och då mest troligt scandals bilder och filmer också. Hej svejs
Synd 😔 tack för allt
Citera
2019-08-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
från hemsidan:
"Här hos Vilde hittar du svenska amatörer i deras första porrfilm blandat med etablerade svenska porrstjärnor. Vi har många svenska tjejer som bara spelat in porr för oss och därmed inte går att hitta någon annanstans. Alla våra porrfilmer är egeninspelade och genom åren har vi samlat ihop ett helt unikt arkiv med svensk amatörporr. Förutom svensk porr har vi även inslag av en och annan tjej från utlandet."

du som verkar ha lite koll! vem är denna maja från örebro i vildes nya filmer?=)

https://www.johanvilde.com/show-video/497

mvh J
Citera
2019-08-03, 19:49
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocke1990d
du som verkar ha lite koll! vem är denna maja från örebro i vildes nya filmer?=)
https://www.johanvilde.com/show-video/497
mvh J
Jag har ingen koll på Johan vilde eller de tjejer som är med.
Varför måste du veta det? Att alla tjejer blir stalkade av osäkra killar medverkar till att det inte görs någon svensk porr med snygga tjejer längre.
Citera
2019-08-24, 01:08
Medlem
Är det någon som kommit på hur man gör nu? Vill se lite nytt material! Gillar filmerna!
Citera
2019-08-24, 12:38
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amw
Är det någon som kommit på hur man gör nu? Vill se lite nytt material! Gillar filmerna!
Finns helt klart folk som kan men om folk vilł berättat är en annan sak..
Citera
2019-08-27, 22:30
Medlem
Citat:
Finns helt klart folk som kan men om folk vilł berättat är en annan sak..

Ja, jo, jag menar naturligtvis:

Är det någon som kommit på hur man gör nu och vill berätta hur man gör?
Citera
2019-10-18, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amw
Ja, jo, jag menar naturligtvis:

Är det någon som kommit på hur man gör nu och vill berätta hur man gör?

Fått något napp än? Börjar sakna hans filmer nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in