2019-08-02, 20:32
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Då slapp jag fullständigt förlora tron på rättsväsendet.
Varför? Att Rocky med vänner skulle släppas från häktningen var ju väntat, den uppenbart skyldiga och livsstilskriminella Mustafa Jafari går fri och Rocky med vänner kommer troligtvis att dömas.
Citera
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Jag håller inte med. Som sagt skulle det lika gärna kunnat vara en vanlig människa som kanske druckit lite för mycket och inte fattat att han var 3 sekunder från att bli nedstampad av ett utländskt negergäng.

Och varför ska vi acceptera att folk frivilligt utsätter sig för fara genom att vara berusad och bete sig som en idiot?
Citera
Medlem
Haha, Trump är fortfarande expert på att trigga snöflingor.
Hoppas flyget hem har skumpa!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Bort med galna araber och stridslystna negrer från våra gator.
Utvisa alla.
DET kallar jag samhällstjänst.
Mycket riktigt.

Jag är trött på att skattepengar ska gå till den här smutsen och låg iq människors babianska beteenden.
Citera
2019-08-02, 20:33
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det lär nog inte påverkas alls, han har inte direkt lyckats få med sig de svarta väljarna när han hade Kanye i Vita Huste med en MAGA keps så jag tror knappast detta lär göra det bättre

Min gissning är att han vinner på det. Visst finns det säkert gott om svarta tyckare i TV-sofforna som klankar ner på Trump i detta fallet. Men jag tror det går hem i stugorna hos de svarta.

Nån som har bättre koll än jag, och kan lägga in lite länkar från inflytelserika svarta artister osv?
Citera
Bannlyst
Stör mig på att så många journalister ser glada och nöjda ut, precis som dom är stolta över Sveriges insats att släppa Rocky.

Han skulle aldrig häktats från början om det inte vore för alla äckliga journalister som vurmar för afghaner och annat pack.
Citera
Medlem
"get home ASAP A$AP!"

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1157345692517634049

så man kan sammanfatta det så här att om afghanen hade stannat hemma i iran istället för att belasta välfärden i sverige så hade vi sluppit denna cirkus?

är det rätt uppfattat?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Jag tror inte han kommer tillbaka.

han behöver inte komma. det går att komplettera hans vittnesmål på annat sätt
Citera
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Vad menad hörru ?
Det hade stuckit i ögonen på gobalisterna som burade in honom. Med lite tur kanske någon svensk soldat hade dödats också.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är hur du har tolkat det, jag har varit konsekvent med att absolut bästa fall hade varit att afghanerna hade utvisats och ASAP hade dömts för det brott han h ar begått.

Hur det är att försvara afghanen är ett totalt mysterium i mina ögon, det som dock förvånar mig är hur de på högerkanten helt plötsligt låter som AFA och anarko-anarkister bara för att det är en möjlighet att hata på en invandrare istället för att försöka hålla sig till vad lag och rätt är.

Vi tycker att Rocky har agerat i självförsvar. Det var inte han som sökte bråk och hans svar har varit proportionerligt. Det här är en seger för rättvisan. Din kommentar om AFA är enbart tramsig.

En extra bonus är att det här gynnar Trump.
Citera
2019-08-02, 20:34
Medlem
Det kommer sluta med att Rocky får 16 miljoner i ersättning för utebliven inkomst. Hans karriär kommer att bli ännu större. Massa folk som inte visste vem han var vet det nu. Rocky kommer att gå iväg som vinnare i det långa loppet. Mark my word.
Citera
2019-08-02, 20:34
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loislois
vi är nöjda över att de släpps nu. Vi vill tacka Sverige och alla som deltagit och samarbetat med oss. Vi är tacksamma över att jag har fått delta och observera rättsprocessen, säger Robert O'Brien i ett uttalande.
Intressant, vilka som samarbetat med honom. SÄPO?

Nåt han mest säger, tror jag. Både USA och Sverige har ett intresse av att upprätthålla goda relationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in