2019-08-02, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Jag förstår inte heller riktigt varför folk gillar att negrer kommer hit och slår ned folk. Jag tycker inte heller att diverse afghaner hör hemma här men det skulle lika gärna ha kunnat vara en vanlig människa som råkade illa ut.

Nej, det kunde det. Har du nyss vaknat. Vanliga människor beter sig inte som detta ”BO”.
Citera
2019-08-02, 20:20
Medlem
Asap Rocky är på väg hem till USA efter att ha släppts ur häktet i Sverige, skriver Donald Trump på Twitter.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1157345692517634049
Citera
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Hoppas att han aldrig behöver sätta sin fot i detta landet igen. För hans egen skull.
Han lär nog aldrig komma hit igen så illa som han blev behandlad bara för att han råkade försvara sig mot en kriminell afghan jävel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Han visste väl inte att Sverige förvandlats till Afghanistan innan han kom hit. Tror det finns fler världsartister som kommer undvika Sverige i framtiden.

Kan inte klandra honom eller någon som undviker detta pissland. Själv drar jag så fort jag har råd att flytta ifrån denna 'humanitära stormakt'.
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Hur kommer det sig att flashbackare helt plötsligt skyddar en svart människa? haha

Därför att den här gången hade en svart människa rätt. Eller som advokaterna sa, idag sitter dom som talar sanning på de åtalades bänk.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag har inte velat något annat än att vår rättsapparat skall få arbeta, jag ansett sedan ett tidigt stadium att det har rört sig om två idioter som har pucklat på varandra och hade skiten inte spelats in och lagts upp på nätet så hade vi troligen aldrig sett detta gå så här långt.

"ta förlusten" är för övrigt komiskt, domen har inte fallit än så ta inte ut någon vinst i förväg.

Skratt. Du har gått all in på att försvara afghanen. Inte mycket av vad du har sagt har stämt.
Citera
2019-08-02, 20:21
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Personligen tycker jag att det borde spela in att offret bad om att få åka på stryk. Offret hade all tid i världen att avlägsna sig från faran.
Jag håller inte med. Som sagt skulle det lika gärna kunnat vara en vanlig människa som kanske druckit lite för mycket och inte fattat att han var 3 sekunder från att bli nedstampad av ett utländskt negergäng.
Citera
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Hur kommer det sig att flashbackare helt plötsligt skyddar en svart människa? haha
Fundera på den. Kan vara så att vi inte bryr oss speciellt mycket om hudfärg utan om hur folk beter sig.

Grattis till Donald som går in i en situation där han oavsett utgång inte kan förlora. Är man smart så är man. Rocky gillade honom inte tidigare men har förhoppningsvis vuxit upp nu och vill säkert hälsa på i Vita huset.
Citera
Medlem
Tydligen är han på väg hem nu redan ikväll. Arlanda förbereder sig nu. Pajasen till amerikansk president lär väl stå vid gaten med blommor.
Citera
2019-08-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut, det enda problemet är egentligen att bägge parter ljög så in åt helvete, ASAP och kompani ändrade sin historia från förhöret där de under förhöret inte ger intrycket av att vara livrädda till att försöker framställa det som att de var livrädda nu under rättegången vilket i mina ögon faller platt när de inte agerar som det i videomaterialet.

Jafari ljuger även han, då hans historia även den förändras kontinuerligt, och hans historia stämmer absolut inte överens med sin väns. (De påminner om gamla alkisar som ska ställas inför rätta som inte klarar av att hålla en gemensam historia)

Vittnena är även de problematiska, jag tror polis eventuellt behöver införa en praxis när det är vittnen som inte talar svenska flytande eller kanske rent av återinföra att man tar in vittnena istället för att ringa dem

Det är helt enkelt en jävla röra som har blivit för stor delvis tack vare filmmaterial som har lagts upp ovanpå en massa inkompetens och lögner

Okej sammanställ din lista av bevisade lögner från Rocky, jag väntar!

(med bevisade lögner menar jag inte att du tror att något är fel)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Asap Rocky är på väg hem till USA efter att ha släppts ur häktet i Sverige, skriver Donald Trump på Twitter.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1157345692517634049
Vet inte Trump om att han själv ville göra samhällstjänst? Inte ska han åka hem nu!
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Skratt. Du har gått all in på att försvara afghanen. Inte mycket av vad du har sagt har stämt.

Det är hur du har tolkat det, jag har varit konsekvent med att absolut bästa fall hade varit att afghanerna hade utvisats och ASAP hade dömts för det brott han h ar begått.

Hur det är att försvara afghanen är ett totalt mysterium i mina ögon, det som dock förvånar mig är hur de på högerkanten helt plötsligt låter som AFA och anarko-anarkister bara för att det är en möjlighet att hata på en invandrare istället för att försöka hålla sig till vad lag och rätt är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in