2019-08-02, 12:36
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noble.Savage
Innan horungen tog bort bilder från facebook, fick han hat från hela världen. Asiater, mexikaner, amerikaner, svarta, vita, araber, alla kallar honom golare och "pussy".

Tror de hatar mer för att att först ger sig på Rocky, sen är liten och svag och får stryk och dessutom golar så att Rocky blir häktad. Hotbilden tror jag faktiskt är verklig.
Marcus Wallace i Pulp fiction skulle hämta tre crackrökande niggers med pliers och torch som hämnd för att blivit knullad i arslet. Rocky kanske har sett den filmen?
Citera
2019-08-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmariachi81
Enligt TV4 så handlar det om att skadeståndet som MÄ vill ha.

Undrar om socialarbetaren vittnar som privatperson eller i egenskap av sitt yrke?
Citera
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Blir man inte paranoid av knark? Om försvaret kan visa att målsägande är en knarkare så kan alla hans problem bero på just knarket.

Hej,

MÄ är absolut ingen knarkare - han är en skötsam ung man som i sitt nya hemland helt oprovocerat fick ta emot 100 tals slag och sparkar och därför inte kunnat fortsätta jobba och göra rätt för sig
Citera
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Toppar löpsedlarna, 16.000 svar på Flashback. Varför är detta vanliga misshandelsmål så stort? Har jag missat något?

Bästsäljande amerikansk artist som symboliserar de det är synd om i USA slår ner stackars flykting som symboliserar allt som är negativt med invandring för många i Sverige, en perfekt storm.
Citera
2019-08-02, 12:38
Medlem
Vet man vilka nämndemännen är? De är ju politiker, väl?
Citera
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Du bidrar inte med något vettigt i dina svagbegåvade inlägg, så lägg ner försöken.

Med det gör du med dina korkade svammel-inlägg? Gör som jag säger nu ditt patetiska lågliv; sluta knarka och ring din god man för att grina ut lite.
Citera
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Det motsäger inte det jag skrev.

Delvis, det handlar inte om en skock får. De flesta tar sitt uppdrag på stort allvar.
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja så långt var jag med... Men vi vet inte när idag rätten meddelar sitt beslut?

Jag vet ingen tid idag. Men advokaten sa att rättegången ska avslutas i dag. Det är nu bara ett vittnesförhör kvar på eftermiddan. Sen ska det slutpläderas en stund. Sen får väl rätten ta ställning och meddela när dom skall meddelas och meddela beslut i häktningsfrågan.

Jag förväntar mig besked i häktningsfrågan från rätten idag.
Citera
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Sen när började nya pass lämnas ut av gode män? Passet hämtas alltid av innehavaren, av detsamma, på polisstationen. Om det inte rörde sig om ett nytt pass, varför fanns det hos den gode mannen?

Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Tycker också det låter konstigt, god man har inga såna juridiska rättigheter, samma med bankärenden.

Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Så nej jag trodde inte han skulle hämta ett pass klockan 9 på kvällen

Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Det kan vara så att den som är god man har hämtat ut passet åt honom t.ex.

Afganen sa i förhöret att han sökt visum för att åka till Iran. Det gör man genom att skicka sitt pass till Iranska ambassaden, som skickar tillbaka det till den adress man angivit. Ambassaden struntar i fullmakter eller vems returadress det är.

Så det är väl inte otroligt att afganen angett sin f.d. gode mans hemadress? Tex om han lever ett kringflackande liv, eller får posten till ett ställe där en massa skumt folk har tillgång?

Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Möjligheten finns att den gode mannen förvarade hans pass, inte hämtade ut det. Eftersom pass är en värdehandling hade nog inte den knarkande kanacken någonstans att ha det. Säkerligen ville han inte ha det på sig när han blir påkommen i diverse brott där hans identitet kan fastställas med passet.

Ja, det vore väldigt intressant att se om uppgifterna i hans afganska pass stämmer med de han angivit när han sökte asyl? Även om han är ett unikum som ser riktig ung ut så kan han ju vara lite äldre, och därför fått asyl enligt felaktigt regelverk.

Sen blir jag inte alls förvånad om det här med passet bara var en undanflykt, han kanske bara strök omkring för att köpa/sälja knark.
Citera
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Vad vill du ha istället? Självtäkt?

Studera Texas rättssystem. Något åt det hållet. Ungefär så.
Gällande brottmål.
Citera
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Undrar om socialarbetaren vittnar som privatperson eller i egenskap av sitt yrke?
Som anhörig förmodligen.
Citera
2019-08-02, 12:39
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklig-Betraktare
Vet man vilka nämndemännen är? De är ju politiker, väl?

Ja, även från SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in