Citat:
Ursprungligen postat av
DAEN
Nej, jag tror de tackade nej. Men då förklarade afganerna att det är de som har rätten att sälja just där. De berättade om villkoren och Rakims gäng trodde inte att de var de enda. Därmed bråk. Eller om de beställt och de inte kunde leverera i tid eller kvantitet eller kvalitet. ALLA fattar väl dessa grundläggande fakta som ligger bakom allt detta? ELLER?
Tror ni på fullt allvar att en världsartist som Rakim kommer hit och spöar upp en ranson snubbe för ett par hörlurar? Han skulle givit grabben 50 dollar och case closed. Det handlade inte om det. Han kände sig BLÅST av afganerna och stryk utdelades på grund av det.
Utan att ta ställning i övrigt så hade jag aldrig i livet köpt knark av den där afghansnubben utan istället kontaktat en reko kran. Och då är jag långt ifrån en världsartist som han, som utifrån vad jag sett på hans sociala medier har ett öppet knarkbruk som i det närmaste utmanar självaste Snoop i frekvens.
Så fort ASAP andades att han skulle hit smällde det in minimum 200 kranar på hans DMs redo att sälja honom sitt "dunder".
Att vara supplier till ASAP rocky är bra marknadsföring.