2019-08-01, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Vilket jag är säker på att Trump vill. Nu har han lyckats tvinga alla andra att deklarera för sig också. Trump är ett geni när det gäller till att trolla. Lite synd att du inte fattat det än.
Kan garantera att inget olagligt kommer komma fram med hans deklaration. Däremot ligger Biden med flera i riskzonen. Detta är planerat.

Joe Biden?
https://www.taxnotes.com/presidential-tax-returns
Duger 1998 till 2018?
Cory Booker 2009 till 2018?
Steve Bullock 2005 till 2018?
Pete Buttigieg 2009 till 2018?
Kamala Harris 2004 till 2018?

Mike Pence 2006 till 2015?
Donald J. Trump 2005?

Japp, ser totalt planerat ut
Citera
2019-08-01, 17:27
Medlem
Jag har visserligen postat detta citat tidigare men det är intressant ur synvinkeln att Q anser sig stå över den oupplysta massan och undervisar och fostrar den att förstå ledarens Trumps göranden och låtanden. Otvivelaktigt ser de sig som tillhörande en elit eller herrefolk.

I fallet Jeffrey Epstein är narrativet att deras politiska motståndare deltagit i orgier anordnade av Jeffrey Epstein genom "Sex trafficking" som han nu står åtalad för. Hittills finns anklagelser från alla håll mot varandra rakt ut, i förtäckta ordalag eller indirekt genom ombud men ingen har ännu blivit åtalad i ärendet mer än Jeffrey Epstein.

Samtidigt börjar inriktningen och omfattningen av Jeffrey Epsteins verksamhet att klarna. Det är inte bara en "sex ring" utan något mer ondskefullt. Transhumanism genom genteknik.

The Mystery Surrounding Jeffrey Epstein’s Private Island
Among them are companies that hold his Gulfstream jets, Financial Trust Co. and Southern Trust Co., whose business is described as “DNA database and data mining” on a government website that lists Cecile deJongh as the office manager. DeJongh, the wife of a former governor of the territory, couldn’t be reached for comment.

Jeffrey Epstein reportedly wanted to 'seed the human race with his DNA' as part of his fascination with transhumanism. Here’s what that means.
- Convicted sex offender Jeffrey Epstein reportedly told scientists he wanted to "seed the human race" with his DNA by impregnating 20 women at a time at his New Mexico ranch, according to The New York Times.

- The idea may be connected to Epstein's interest in transhumanism: the belief that the human brain and body can and should be artificially enhanced using modern science and technology.

- Epstein reportedly discussed the New Mexico baby ranch idea with various scientists, but there is no evidence that he acted on it.

Epstein was fascinated with transhumanism
According to The Times, Jaron Lanier, a pioneer of virtual reality, remembers talking to a NASA scientist who said Epstein's New Mexico baby ranch idea was inspired by the Repository for Germinal Choice, a sperm bank in Escondido, California. The sperm bank operated from 1979 to 1999 and was incorrectly rumored to contain only the sperm of Nobel laureates.
Med andra ord var Jeffrey Epstein en sentida dr. Joseph Mengele. Medan Mengele jagades för krigsförbrytelser så blev hans professor Otmar Freiherr von Verschuer tillsammans med andra "ex-nazister"
överförda till USA av Franz Josef Kallmann, och där vidareutvecklar "transhumanismen".

Det är mot denna bakgrund som jag anser att man skall se på Jeffrey Epsteins verksamhet på ön i Virgin Island.

Vad som döljer sig under ytan torde vara ett komplett laboratorium för Jeffrey Epsteins kvasiexperiment på människor med konstgjord befruktning med egen sperma och andras vilket han kommit över genom att erbjuda "målpersonerna" gratis sex med för den personen önskvärd partner. Ägg från exv kvinnliga nobelpristagare tas enkelt via en korrupt gynekolog vid en normal gynundersökning.

Om Epstein eller hans huvudmän, för Epstein är enbart en fotsoldat i denna överklass, som tror sig vara förmer än andra i likhet med Q och Trump kommit över sperma från Repository for Germinal Choice vet vi inte men med den grad av "sinnessjuka" som framgår av Epsteins beteende borde hans huvudmän vara än mer sjuka i sin kriminalitet.

Att Epstein är sjukligt intresserad av vetenskap och nobelpristagare gör att åtminstone jag misstänker att Karolinska skulle kunna ha djupt oetiska experiment i samarbete honom.

Deklarationer, korruption, sexuella brott och oetiskt beteende av politiker, affärsmän och/eller militärer bleknar vid en jämförelse med vad kriminella kvasivetenskapsmän gör i nazismens anda i det påstådda ändamålet att upplysa och förbättra människors liv.
Citera
2019-08-01, 18:15
Medlem
Utredaren, är detta din teori om ön?
Jag hittade inget sådant information i artiklarna.
Dvs att han skulle byggt laboratorium etc.
Citera
2019-08-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...

Det har varit min teori från början men jag har sökt "omständighetsbevis" i artiklar och forum och då särskilt kommentarer då varken massmedia eller alternativ media tydligen är tillåtna att ta ut svängarna.

Att han byggt laboratorium är en slutsats och intressant är att ingen "husrannsakan" gjorts på ön med tanke på alla anklagelser samtidigt som det sägs att Epsteins folk fortfarande har bevakning på ön, officiellt vill säga.

Men det är trevligt att någon har ett kritiskt sinnelag och ställer en rannsakande fråga istället för att häva ur sig en massa otidigheter

Med viss kunskap om amerikanska myndigheters noggrannhet vid undersökning så tror jag inte att den officiella bilden är hela sanningen, tyvärr.
Citera
2019-08-01, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...

Vad var det för något om ön och någon som kom dit med något? Hittar inte inlägget.
Citera
2019-08-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonMill
Vad var det för något om ön och någon som kom dit med något? Hittar inte inlägget.

Du får gärna utveckla det något dvs vad det skulle handla om.

Annars finns det en annan konspirationshistoria väl i klass med Q som handlar om "Chip Tatum"

Chip Tatum
Dois Gene "Chip" Tatum claims to have been an assassin for George Bush who quit in 1992 after Bush ordered him to "neutralize" Ross Perot. He became active as a whistleblower in 1996 after being charged with treason, which the state blamed on a data error.
Career
By his own account, Chip Tatum was a helicopter pilot for the United States Army from 1982 to 1986, during which time he flew missions in Central America and also from Ft Campbell, Kentucky. From 1986 to 1992 he was an agent for the Central Intelligence Agency, operating under a deep-cover assignment.
Till skillnad från Q så existerar han inte bara på nätet utan i verkligheten också och kan ses på Youtube.
Chip Tatum CIA Black Ops Interviewed by Ted Gunderson FBI - YouTube

Det hela är en desinformation och propaganda mot vilka det nu är han har i uppdrag att exponera. I det avseendet är han identisk med Q men skillnaden är som jag sagt att han exponerar sig själv.

Vad är det då som gör honom intressant. Jo, han är helikopterpilot i verkligheten och i sitt "privata familjeliv" säger han att han arbetar för stora oljebolag och därför måste resa jorden runt och vara borta längre tidsperioder i sträck. I själva verket har han arbetat för bla Jeffrey Epstein.

Jag har träffat honom i verkligheten, IRL, i ett annat sammanhang och några detaljer han berättade för mig tillsammans med uppgifter på Internet gjorde att jag skickade ett foto av honom till en amerikansk domarinna. Det tog inte lång tid att leta i hans "familjealbum" och konstatera sammanhangen.

Jag hoppas att dom har honom väl uppsäkrad så han inte heller råkar ut för en olycka som sin arbetsgivare Jeffrey Epstein. Vad han fraktade till ön? Vet inte men allt från stulen sperma och ägg till kidnappade flickor i helikopter. Detta är inte "Lolita express".
Citera
2019-08-01, 20:45
Medlem
nerdnerds avatar
FBI varnar nu för terrorism som har sitt ursprung i konspirationsteorier. QAanon nämns som ett exempel.

https://news.yahoo.com/fbi-documents-conspiracy-theories-terrorism-160000507.html?guccounter=1

Men det är säkert bara en del av planen, va?
Citera
2019-08-01, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Du får gärna utveckla det något dvs vad det skulle handla om.

Annars finns det en annan konspirationshistoria väl i klass med Q som handlar om "Chip Tatum"

Chip Tatum
Dois Gene "Chip" Tatum claims to have been an assassin for George Bush who quit in 1992 after Bush ordered him to "neutralize" Ross Perot. He became active as a whistleblower in 1996 after being charged with treason, which the state blamed on a data error.
Career
By his own account, Chip Tatum was a helicopter pilot for the United States Army from 1982 to 1986, during which time he flew missions in Central America and also from Ft Campbell, Kentucky. From 1986 to 1992 he was an agent for the Central Intelligence Agency, operating under a deep-cover assignment.
Till skillnad från Q så existerar han inte bara på nätet utan i verkligheten också och kan ses på Youtube.
Chip Tatum CIA Black Ops Interviewed by Ted Gunderson FBI - YouTube

Det hela är en desinformation och propaganda mot vilka det nu är han har i uppdrag att exponera. I det avseendet är han identisk med Q men skillnaden är som jag sagt att han exponerar sig själv.

Vad är det då som gör honom intressant. Jo, han är helikopterpilot i verkligheten och i sitt "privata familjeliv" säger han att han arbetar för stora oljebolag och därför måste resa jorden runt och vara borta längre tidsperioder i sträck. I själva verket har han arbetat för bla Jeffrey Epstein.

Jag har träffat honom i verkligheten, IRL, i ett annat sammanhang och några detaljer han berättade för mig tillsammans med uppgifter på Internet gjorde att jag skickade ett foto av honom till en amerikansk domarinna. Det tog inte lång tid att leta i hans "familjealbum" och konstatera sammanhangen.

Jag hoppas att dom har honom väl uppsäkrad så han inte heller råkar ut för en olycka som sin arbetsgivare Jeffrey Epstein. Vad han fraktade till ön? Vet inte men allt från stulen sperma och ägg till kidnappade flickor i helikopter. Detta är inte "Lolita express".

Söte Jesus, vad allt är komplicerat. Vet inte, men jag fick för mig att jag läste om säckar av betong som bars till ön. Och en frågeställning om de jobbade för Epstein. Kanske rosén inte gör det bättre. Men som vanligt så kommer du med saker att grunna över. De här nobelpristagarespermierna är så förvirrande. Och Epsteins åtal är inte förrän sommaren nästa år. Om det ens är klart då. Det känns ändå som man bara skummat på ytan än.
Citera
2019-08-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
FBI varnar nu för terrorism som har sitt ursprung i konspirationsteorier. QAanon nämns som ett exempel.

https://news.yahoo.com/fbi-documents-conspiracy-theories-terrorism-160000507.html?guccounter=1

De här Q människorna verkar ha en fantasi utöver det vanliga. Det verkar faktiskt vara lite psykiskt labilt att hålla på med Q. Sen tror jag också att det här med Trump, är för de som har daddy issues eller dålig manlig självkänsla. Trump återupprättar dem på något sätt. Oklart vad. Förstår inte vad besattheten av Trump är. Han verkar oärlig och osympatisk.

Citat:
President Trump is mentioned by name briefly in the latest FBI document, which notes that the origins of QAnon is the conspiratorial belief that “Q,” allegedly a government official, “posts classified information online to reveal a covert effort, led by President Trump, to dismantle a conspiracy involving ‘deep state’ actors and global elites allegedly engaged in an international child sex trafficking ring.”

This recent intelligence bulletin comes as the FBI is facing pressure to explain who it considers an extremist, and how the government prosecutes domestic terrorists. In recent weeks the FBI director has addressed domestic terrorism multiple times but did not publicly mention this new conspiracy theorist threat.
Citera
2019-08-01, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonMill
Söte Jesus, vad allt är komplicerat. Vet inte, men jag fick för mig att jag läste om säckar av betong som bars till ön. Och en frågeställning om de jobbade för Epstein. Kanske rosén inte gör det bättre. Men som vanligt så kommer du med saker att grunna över. De här nobelpristagarespermierna är så förvirrande. Och Epsteins åtal är inte förrän sommaren nästa år. Om det ens är klart då. Det känns ändå som man bara skummat på ytan än.

Säckar av betong används vid i stort sett vilket bygge som helst. Själv har jag hjälpt till vid bygge av ett tryckeri. Säckar av betong tyder inte på något suspekt. Man gjuter fundament och otvivelaktigt har Jeffrey Epstein byggt ett antal byggnader på ön.

Vad menar med att "rosén inte gör det bättre" förstår jag inte meningen av. Förklara gärna.

Epstein och vetenskapsmän är ett tema som jag tror kommer att uppmärksammas mer och mer. Det verkar som om Epstein är helt skruvad i huvudet.

Epstein reportedly hoped to develop super-race of humans with his DNA

Åtalet och förundersökningen "discovery" omfattar 1 miljon sidor. Det tar tid.

Epstein Lawyers Ask for a Year to Review a Million Pages

Inom EU kan enskilda medborgare få sina fall hörda av EU-domstolen

Ett exempel på detta är
Belgiska kungahuset kan få en ”oäkta dotter”

Det handlar inte bara om ett utomäktenskapligt barn utan också successionordningen i Belgien.

Det finns ett antal personer som ansökt och kommer att få sin bördsrätt stadfäst i EU-domstolen med tiden. Några med anknytning till Jeffrey Epsteins verksamhet.
Citera
2019-08-01, 21:23
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd

Ja hjälp va läskiga dessa qanon supporters är. Isis är ingenting för jämförelse. Yahoo News är säkerligen en trovärdig källa.
Citera
2019-08-01, 21:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Ja hjälp va läskiga dessa qanon supporters är. Isis är ingenting för jämförelse. Yahoo News är säkerligen en trovärdig källa.

Det är väl ingen som har sagt att du behöver ta åt dig, och självklart kan andra grupper var ”läskigare” - men källan är ju ett FBI-dokument. så nog är varningen äkta.. och FBI har väl Trump ”rensat upp”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in