2019-08-01, 12:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Man kan följa ett mönster i hans drops, tror det är de Q-follower syftar på. Det lilla jag känner till är att Q inte slänger ut bevisen hur som helst, utan allt är kryptiskt så människor själva ska undersöka diverse saker. Är inte det hela syftet med Q?

I sådant fall motsäger ju detta de ständigt återkommande påståendena om att Q har "postat något unikt och därmed blivit ”verifierad", eller att Q har "bevisats" vara äkta..
Citera
2019-08-01, 12:20
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
I sådant fall motsäger ju detta de ständigt återkommande påståendena om att Q har "postat något unikt och därmed blivit ”verifierad", eller att Q har "bevisats" vara äkta..

Jag vet inte om han postar en massa "unika" och "verifierade" "bevis". Vilka måste godkänna dessa "unika" "verifierade" "bevis" i sådana fall? Snarare försöker han nog få folk att förstå mönstret och vad som händer i det dolda. (obs konspiration obs)
Citera
2019-08-01, 12:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag vet inte om han postar en massa "unika" och "verifierade" "bevis". Vilka måste godkänna dessa "unika" "verifierade" "bevis" i sådana fall? Snarare försöker han nog få folk att förstå mönstret och vad som händer i det dolda. (obs konspiration obs)

Inte vet jag - jag bara citerade DanielDOs påstående som var upphov till diskussionen du kastade dig in i. Men självklart behöver du inte hålla med DanielDO om att Q är "verifierad" - ett klokt val av dig skulle jag t.o.m. påstå...
Citera
2019-08-01, 13:00
Medlem
Citat:
Inte vet jag - jag bara citerade DanielDOs påstående som var upphov till diskussionen du kastade dig in i. Men självklart behöver du inte hålla med DanielDO om att Q är "verifierad" - ett klokt val av dig skulle jag t.o.m. påstå...

Trådens mest aktiva följare i flera år och du vet inte vad Q handlar om???? Om du får gissa vad skulle du säga att konspirationen Q handlar om då?
Citera
2019-08-01, 13:00
Medlem
Citat:

Förtal! Jag har aldrig påstått att Q är verifierad!
Citera
2019-08-01, 13:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Trådens mest aktiva följare i flera år och du vet inte vad Q handlar om???? Om du får gissa vad skulle du säga att konspirationen Q handlar om då?

Sluta tramsa, motarbetar skrev: "Vilka måste godkänna dessa "unika" "verifierade" "bevis" i sådana fall?" då svarade jag "Inte vet jag "..
Var det så svårt att förstå?

Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Förtal! Jag har aldrig påstått att Q är verifierad!

Nej det hoppas jag verkligen - där uttryckte jag mig riktigt klumpigt däremot
Jag borde förstås hänvisat till Q-followers påstående som var det du ifrågasatte - jag måste ätit för mycket Vindaloo till lunch...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-08-01 kl. 13:14.
Citera
2019-08-01, 13:24
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Sluta tramsa, motarbetar skrev: "Vilka måste godkänna dessa "unika" "verifierade" "bevis" i sådana fall?" då svarade jag "Inte vet jag "..
Var det så svårt att förstå?

Fast vad handlar Q om då enligt dig?
Citera
2019-08-01, 13:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fast vad handlar Q om då enligt dig?

Enligt Q-anhängarna är det någon som ger insiderinformation och ledtrådar om vad som sker bakom kulisserna.

Enligt mig är de troligaste alternativen en opportunist (Trumpanhängare), alternativt någon (ev främmande makt) som vill underminera demokratin och försöker elda på motsättningar i samhället. "Söndra och härska".

Vilket det än är så finns det förstås inga som helst bevis för det än, dock pekar mycket enligt mig på att det absolut inte kan vara en insider - det har varit för många misstag, felaktigheter, missförstånd och en ständig ström av meningslöst tramsande som jag har svårt att förstå att någon kan ta seriöst..
Citera
2019-08-01, 14:26
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Som jag misstänkte ligger även många andra stater i startgroparna för liknande lagstiftning:

According to the National Conference of State Legislatures, seven other states— Illinois, New Jersey, New York, North Carolina, Oregon, Pennsylvania and Rhode Island — are considering new tax return disclosure requirements. Four more — Hawaii, Minnesota, Vermont and Washington — have new legislation scheduled for upcoming sessions. California is the closest to enacting the legislation, a move that could embolden other states to follow.

Så förlorar Trump mot Kalifornien har han inte mycket att välja på - fram med deklarationerna eller med stor sannolikhet förlora valet..

https://www.google.se/amp/s/amp.desertsun.com/amp/1832783001
Vilket jag är säker på att Trump vill. Nu har han lyckats tvinga alla andra att deklarera för sig också. Trump är ett geni när det gäller till att trolla. Lite synd att du inte fattat det än.
Kan garantera att inget olagligt kommer komma fram med hans deklaration. Däremot ligger Biden med flera i riskzonen. Detta är planerat.
Citera
2019-08-01, 14:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Vilket jag är säker på att Trump vill.
Verkar det inte dumt att gå till domstol för att bestrida beslutet då?

Citat:
Nu har han lyckats tvinga alla andra att deklarera för sig också.
Knappast - endast president- och guvernörskandidater. Och historiskt sett har ju i stort sett alla presidenter utom Trump och nån till redan gjort det ändå...

Citat:
Trump är ett geni när det gäller till att trolla. Lite synd att du inte fattat det än.

Ja det känns riktigt tråkigt - för mig framstår han oftast som lite småkorkad, men så kan jag ju inte 7-dimensionell Svälta räv heller.

Citat:
Kan garantera att inget olagligt kommer komma fram med hans deklaration. Däremot ligger Biden med flera i riskzonen. Detta är planerat.
Hur kan du garantera det?
Själv tror jag mest Trump skäms för sin deklaration eftersom jag misstänker att han inte är lika rik som han har föreställt sig - men jag står för att det är spekulationer - dvs inget jag "garanterar".
Citera
2019-08-01, 16:22
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Verkar det inte dumt att gå till domstol för att bestrida beslutet då?
Vi får väl se om Trump bestrider det i domstol eller om han bara snackar för o skapa mediauppmärksamhet, vilket jag tror.

Citat:
Knappast - endast president- och guvernörskandidater. Och historiskt sett har ju i stort sett alla presidenter utom Trump och nån till redan gjort det ändå...
Duger gott och väl.

Citat:
Ja det känns riktigt tråkigt - för mig framstår han oftast som lite småkorkad, men så kan jag ju inte 7-dimensionell Svälta räv heller.
Bara du som saknar något som inte kan se hans briljans.

Citat:
Hur kan du garantera det?
Själv tror jag mest Trump skäms för sin deklaration eftersom jag misstänker att han inte är lika rik som han har föreställt sig - men jag står för att det är spekulationer - dvs inget jag "garanterar".
Jag är 99% säker att Trump har sett till att hans deklaration är clean. Sedan kommer så klart demokraterna hitta brott där inget finns, precis som med Mueller rapporten. Men de måste ju kunna bevisa det också.
Citera
2019-08-01, 16:23
Medlem
Citat:
Tåls att repeteras: En cover story med syftet att dölja det riktiga motivet. Men jag förstår att du är så pass lättlurad att du tror att han väljer ett Secret Service-codename baserat på någon dålig actionfilm från 80 talet.
Lättlurad, vi får se vem som är/var lättlurad.
Tips, vilka hade huvudrollen i den filmen?
Tips 2, vad handlar filmen om?

Citat:
Ja för du är väl kommunist och har Stalin, Mao och Kim Jong som förebilder.
All hail Stalin, Mao and KimJong Sung!

Citat:
Snarare Trump-haters som är bots. Vem spenderar hela dagarna med att vara först med att skriva hatinlägg? Inte människa utan betalning iaf.
Jag har sett Q-bots.

Citat:
Förhoppningsvis innan 2024 iaf.
Förhoppningsvis?
Kanske 2032 med Donald Trump Jr.
Eller 2040 med.... Eric Frederick Trump?
2048 Barron Trump eller Ivanka Trump?
Eller ska Ivanka vara melland JR och Eric?

Igår morse, svensk tid.
3568
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 31 Jul 2019 - 6:41:49 AM
[24hr Warning]
Be vigilant.
See something.
Say something.
Know your surroundings at all times.
Q

Hände nått mellan igår morse och idag?
Förutom jordbävningen här i Sverige som inte har nått att göra med "Deep State".
Fast vem vet, kan ju finnas nån som skulle kunna skylla på dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in