Det är inte längre "inne" att ta kändisar för narkotikabrott. Det var det för 10 år sedan, men numera blir folk bara trötta när de läser om räder emot kändisar. Det fyller ingen vettig funktion att om och om igen ta rika människor för narkotikabrott.
Yep, det är trots allt "Harlem" de vittnar emot.
Driveby shootings, yrkeskriminell hämnd mm är vad de har emot sig. I'd be scared too. Crackniggers är inte att leka med.
Och ändå vågar inte åklagaren hör assistenten som skrivit SMS'et, det är svagt förstås, inte mycket trovärdighet.
Nej, men Rocky är.. och han hade SÄKERLIGEN cannabis i blodet, men det var ingen idé att drogtesta honom vid gripandet eftersom han hade kunnat hävda att han konsumerat i USA..
Kul att du citerar halva meningar..
”Harlem came out he grabbed an empty bottle on the street and smashed it on the person.”
Jag citerade hela texten som står på expressen live chat
Johan Ronge - EXPRESSEN
"Harlem came out he grabbed an empty bottle on the street and smashed it", skrev assistenten.
– jag vet inte varför hon sagt så. Du borde fråga henne.
"Harlem came out", är det ett uttryck?
– Jag vet inte eftersom det inte var jag som skrev det.
Jag frågar för tredje gången, är det ett uttryck, har du hört det tidigare?
– Nej.
Liten summering:
-Målsäganden "ska hämta sitt pass" (kl 22 en söndagskväll), men hänger på Max i 45 minuter för att dricka vatten.
-Målsäganden "frågar om de sett hans vän" när vännen står två meter ifrån.
-Målsäganden "vill ringa polisen", men känner inte till 112 och förföljer och trakasserar istället sällskapet.
-Målsäganden vill "få tillbaka sina hörlurar" men det är han själv som har slagit sönder- och sedan slängt bort dem.
-Målsäganden var inte ute efter bråk "den här dagen" och hade därför inte kniv på sig den dagen
-Målsäganden nekar till att ha varit påverkad av ngt överhuvudtaget, men "minns inte" delar av händelserna samt agerar fullständigt påtänt i alla videoklipp som kommit ut.
Trovärdigt.
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Han har varit rena katastrofen som vittne.
-Men varför följde du efter för att få dina hörlurar när du har kastat bort dem?
-I want my headphones.
Jämfört med hela det där tidigare fabulerandet så framstår ju Rocky rätt saklig faktiskt.