Citat:
Ursprungligen postat av
Castorchamp
Jag har tänkt i samma banor. Min teori är att de säljer. De var redan påverkade. De är absolut inga knarkkungar utan springpojkar. De ville kolla upp vilka de här nya personerna var därför ställde de frågan om de hade något att sälja, det hade aldrig tänkt köpa. Jag ser det här beteendet överallt i innerstan. Det är ett väldigt springande fram och tillbaka, handskakningar där pengar trycks in i näven. En annan kille som springer iväg och hämtar skiten från sin gömma och ny handskakning. Sen kommer killen som lyckats jobba sig upp ett snäpp. Vill gärna visa det med en ful Gucci keps och skakar hand, han samlar in de pengar de har håvat in. På samma sätt fylls gömman på. För ingen vill ha något på sig om polisen skulle dyka upp.
Hämta pass i stan vid den tiden, ha ha ha . Förmodlingen två langare som står för detta jävla dårskap vi nu bevittnar. Han är ledsen för "diskchefen" kan inte ha honom kvar längre, för mycket oönskad PR för "restaurangen" hans kompis vill inte umgås längre. Nä svårt när han sitter häktad för stöld och mattkniv.
Jag såg två nya ivriga handskakare utanför Max idag. Det går tydligen fort att rekrytera folk.
Bra teori. Hazarerna betedde sig som att de ägde MAX och ville mota bort konkurrens. Med tanke på Jafaris Iranresa och iPhone så måste han ägna sig åt något mer lukrativt än diskjobb.
MAX verkar ha blivit no-go-zone mitt i city. Kommer inte att släppa mina utländska gäster dit. Har redan markerat Medis på kartan som no-go-zone då turisterna vill turista i stan. Nu blir det även området kring Hötorget och MAX som blir no-go. Mina besökare drar nog inte till sig Jafari & Co men vill inte att de hamnar mitt i något gatuslagsmål. Det kan ju bli hur fult som helst då langare ska försvara sina affärsområden.
Hoppas att polisens knarkrotel kollar de inhämtade videoinspelningar från MAX till fortsatt arbete för att rensa träsket där.