2019-08-01, 14:28
Medlem
RobertoSavianos avatar
Känns som det blir mer och mer tydligt att afghanen själv åsamkat sig skadorna efter att sällskapet lämnat. Han nämner ju i en annan av hans fuppar att personen han knivskurit skulle ha gjort så, så tanken lär garanterat funnits i hans huvud, speciellt eftersom han får veta att personen han slagits med är en världskändis precis innan.
Citera
2019-08-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Tyvärr så blir ju Mustafa ansiktet utåt för alla afghanska gubbar så tror och hoppas att dom inte kan glida omkring i Sverige hur dom vill längre!

Det är klart de kan, svenskarna kommer fortsätta att älska afghaner och andra flyktingar. Det kommer inte ens ta stopp om deras egen dotter blir gruppvåldtagen, då säger de att det hade kunnat hända även utan flyktingar.
Citera
2019-08-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Det motsäger inte det jag skrev. Han stannade bara hos familjen i en vecka och kan då mycket väl ha fått veta att de tagit avstånd från honom som han sa.

Varför skulle de ha gjort det? Han har redan flera tidigare domar emot sig och är nu tvärtom målsägande. Det här är ju en klar förbättring för honom.
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Har än så länge inte sett nåt "ess i rockärmen" på försvarna. Var det skitsnack eller?
Citera
Medlem
Men haha sa Hazaren verkligen 'den dagen gav vi oss inte ut för att bråka så ingen kniv behövdes'.
Asså vad i helvete, detta säger ju allt. Det här svinet GÅR VANLIGTVIS MED KNIV, DOM DAGAR HAN LETAR BRÅK.
Hans beteende mot ASAPgänget kan ju inte kallas något annat än bråksökande.
Alltså vid det beteende han uppvisar är han normalt knivbeväpnad = putativt nödvärn.

UTVISA HAZARERNA NU, fan vilket pack.
Citera
2019-08-01, 14:31
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Vad tror ni då? Vad blir det för straff? ASAP i svenskt fängelse lär ju bli en jävla succé!
6 månader villkorlig dom och böter + 5000 kronor skadestånd till afghanen.

Inte en chans att han kommer sitta bakom lås och bom.
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Efter att ha sett Afghanens ögon och agerande i de videos som är tillgängliga - är det verkligen NÅGON som kan få för sig att han inte är påtänd...?

Nu ställer åklagaren frågor till ASAP Rocky,
Åklagaren: Var ni påverkade, hade ni druckit?
- Nej.
Vad får dig att tro att målsägaren var påverkad?
- Det var ett antagande jag gjorde, med tanke på hans beteende, och hans ögon såg ut som han tagit något.
ASAP vet nog bättre än många andra hur påtända ögon ser ut.

Ur FUP sid. 362
Du berättar om första skedet när Tim blir attackerad. Har du någon uppfattning
om målsägandena var påverkade?
Absolut. De hade utvidgade pupiller. De uppförde sig på ett argsint och irrationellt sätt. De
trakasserade folk och kvinnor sexuellt.
Ur förhör med Rispers (sid. 407 FUP)
Förklara mer varför du misstänker att de hade tagit droger.
Pupiller, ögon – om någon har sett någon som tagit droger, då vet man hur det ser ut.
/Provokatör
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Har än så länge inte sett nåt "ess i rockärmen" på försvarna. Var det skitsnack eller?

Deras "ess" är ett annat vittne fick jag för mig, inte följt hela dagen men har någon helt utomstående hörts idag?
Citera
2019-08-01, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano

Afghanerna gör ju bort sig så brutalt så dom behöver nog inte använda något ess i rockärmen då dom kommer undan det här.
Citera
2019-08-01, 14:33
Medlem
Lite järnrörs skandalen över det hela. meningsutbyte, tillhygge, invandrare och en egenhändigt producerad film.
Men den här historien är lite mer amerikansk i sin dramaturgi. Stor kraftig afroamerikan, spöar en liten klen asiat. David mot goliat. Trump mot Löffe. Kan inte bärga mig inför the End.
Citera
Medlem
JSpuns avatar
Varför drar mamman ’rasistkortet’? Här i Sverige drar rätten ’vitkortet’ för att inte verka rasistiska..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Deras "ess" är ett annat vittne fick jag för mig, inte följt hela dagen men har någon helt utomstående hörts idag?

Dom pratade om att en av Somalitjejerna (undviker namn då dom verkar vilja ligga lågt) skulle vittna via videolänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in