Finns ingenting att bry sig om över huvud taget.
Negergäng misshandlar en högkompetent arbetskraftsinvandrare. So what....
Och som någon skrev. Hur i helvete kan man klara av rättegången så fort?
Där har vi ett slag i ansiktet på oss vanliga. Absolut lågprioriterat case som händer dagligen.
Men varför inte passa på att fråga ökenkrigarn lite om sin bakgrund när de ändå håller på.
Vore roligt att se hur väl de stämmer överens med de han gett till invandrarmyndigheterna
Jovicic tycker att det är märkligt att 19-åringen inte ringt polisen under händelsen.
- Under 4,5 år i Sverige har du inte lyckats lära dig numret till polisen?
- Jag hade aldrig ringt polisen.
- Och vem ringde du dagen efter?
- Polisen.
- Hade du lärt dig numret under natten då, eller?
"Jovicic ifrågasätter att målsäganden sa att han inte kunde numret till polisen och därför var tvungen att följa efter sällskapet. Men han ringde polisen dagen efter.
Jovicic: Lärde du dig under natten?
Målsäganden säger att han gjorde det.
Anhöriga skrattar. "
Undrar om 19 åringen kommer att freaka snart. Det har ju vart mycket prat om denna heder som tydligen är viktigt för honom...
1 minJohan Ronge - EXPRESSEN
Har du en svensk mobiltelefon?
– Ja.
Vilken sort? – För närvarande har jag iphone. Finns inte telefonnumret till polisen förprogrammerat?
– Nej, jag vet inte att det ska finnas nummer till polisen.
Jovicic tycker att det är märkligt att 19-åringen inte ringt polisen under händelsen.
- Polisen.
1 minJohan Ronge - EXPRESSEN
Har du en svensk mobiltelefon?
– Ja.
Vilken sort? – För närvarande har jag iphone. Finns inte telefonnumret till polisen förprogrammerat?
– Nej, jag vet inte att det ska finnas nummer till polisen.
Formuleringen "för närvarande" är intressant. Horungen byter väl telefon vare månad.
- Polisen.
Asså Jovicic är efterbliven. Klart man kan hitta numret över natten när man är hemma i lugn och ro.
- Har du haft några egna erfarenheter av poliser sedan tidigare? frågar Jovicic.
- Jag har varit hos polisen, men jag kunde inte numret, säger 19-åringen.
Jovicic säger att han inte tycker att det verkar troligt att han följde efter Asap Rockys sällskap för att han ville ringa polisen då "det är exakt det han inte gör".