2019-08-01, 05:09
Bannlyst
Kommer det dom idag lr vad händer efter dagens förhör och pläderingar?

Hur funkar svenska domstolar, jag har ju bara sett amerikanska serier där en jury överlägger i allt från några timmar till dagar?
Om det lutar mot friande dom, kan Rocky var ute redan i kväll?
Citera
2019-08-01, 05:14
Bannlyst
Tänkte på en sak när jag läste Ann Heberlein’s artikel.
Har nån sett om utländsk media tagit upp afghanernas kriminella bakgrund och inställning till hedersvåld?

Vad säger t.e.x amerikansk media om deras bakgrund?
https://annheberlein.com/2019/07/31/gastinlagg-asap-och-afghanen-its-the-culture-stupid/
Citera
2019-08-01, 05:17
Bannlyst
Vilka är tjejerna som ska vittna via länk idag, vittnen till slagsmålet, lr dom som blev kladdade på?
Är dom vittnen för lr emot Rocky?
Citera
2019-08-01, 05:20
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666

Hur funkar svenska domstolar, jag har ju bara sett amerikanska serier där en jury överlägger i allt från några timmar till dagar?
Om det lutar mot friande dom, kan Rocky var ute redan i kväll?

Fuck Rocky.

När vi har gjort upp med folk som har verkat för att vi ska ha en massa kriminella dårar i MITT land kan jag få sinnesfrid. Upp med blicken!
Citera
2019-08-01, 05:40
Medlem
carass avatar
Citat:
Vilka är tjejerna som ska vittna via länk idag, vittnen till slagsmålet, lr dom som blev kladdade på?
Är dom vittnen för lr emot Rocky?

för Rocky, de ska om jag förstått det rätt berätta om att de blev antastade av de afghanska killarna
Citera
2019-08-01, 06:05
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras
för Rocky, de ska om jag förstått det rätt berätta om att de blev antastade av de afghanska killarna

What? Tror du hittar på. Tycker du det är kul, och tillför tråden något?
Senast redigerad av CarolSeaver 2019-08-01 kl. 06:21.
Citera
2019-08-01, 06:09
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:

Rättegången fortsätter imorgon.
Citera
2019-08-01, 06:11
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Tänkte på en sak när jag läste Ann Heberlein’s artikel.
Har nån sett om utländsk media tagit upp afghanernas kriminella bakgrund och inställning till hedersvåld?

Vad säger t.e.x amerikansk media om deras bakgrund?
https://annheberlein.com/2019/07/31/gastinlagg-asap-och-afghanen-its-the-culture-stupid/

Inte speciellt mycket, såvitt jag kunnat läsa mig till. Det finns inte samma "laddning".

För övrigt är det inte Heberleins artikel, utan skriven av den som numera pumpar henne: Erik van der Heeg. Fakta verkar oväsentligt för de flesta i tråden. Sorgligt.
Senast redigerad av CarolSeaver 2019-08-01 kl. 06:18.
Citera
2019-08-01, 06:12
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Fuck Rocky.

När vi har gjort upp med folk som har verkat för att vi ska ha en massa kriminella dårar i MITT land kan jag få sinnesfrid. Upp med blicken!

Japp. Eliten gnuggar händerna medans Svenska folket måste ta emot 130.000-220.000 nya lycksökare varje år.

Ett helt nytt Uppsala varje år just nu med folk från tredje världen.

Ett helt nytt Uppsala måste därför byggas varje år av dig och dina Svenska medmänniskor.

Givetvis kommer Sverige gå under och det är meningen. Det blir extremt tydligt med ASAPs självförsvar vilken typ av människor som vi attraherat till Sverige. Må ASAP gå fri för Sveriges skull och se till att sätta bedragarna på första bästa buss till Uralbergen.
Senast redigerad av bjornhagberg 2019-08-01 kl. 06:14.
Citera
2019-08-01, 06:18
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Japp. Eliten gnuggar händerna medans Svenska folket måste ta emot 130.000-220.000 nya lycksökare varje år.

Ett helt nytt Uppsala varje år just nu med folk från tredje världen.

Ett helt nytt Uppsala måste därför byggas varje år av dig och dina Svenska medmänniskor.

Givetvis kommer Sverige gå under och det är meningen. Det blir extremt tydligt med ASAPs självförsvar vilken typ av människor som vi attraherat till Sverige. Må ASAP gå fri för Sveriges skull och se till att sätta bedragarna på första bästa buss till Uralbergen.

Vem har du att skylla på?
Sitt ej på dina höga hästar... Nu ska vi få höra vems felet är.
Fram med allt ditt vrede.
Citera
2019-08-01, 06:25
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Vem har du att skylla på?
Sitt ej på dina höga hästar... Nu ska vi få höra vems felet är.
Fram med allt ditt vrede.

Jaså ok så det är Svenska folkets fel. Som röstat på sjuklövern. Ja den är ju intelligent.

ASAP har åtminstone belyst ett allvarligt problem som media helt tystat.
Äntligen fick vanligt folk se vad de så kallade barnen är.
Citera
2019-08-01, 06:30
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Inte speciellt mycket, såvitt jag kunnat läsa mig till. Det finns inte samma "laddning".

För övrigt är det inte Heberleins artikel, utan skriven av den som numera pumpar henne: Erik van der Heeg. Fakta verkar oväsentligt för de flesta i tråden. Sorgligt.

Du är sorglig eftersom du attackerar de med andra åsikter t ex skriver du att Heberlein blir knulllad av den som skrev och hade andra åsikter än vad du har. Du verkar över huvudtaget inte vara en frisk fläkt i denna debatt eller tråd. Skärp dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in