2019-08-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ursäkta att jag flikar in en fråga, men varför var han på semester i Iran nyligen? Det pratades väl om det här i tråden?

Han skulle på ett bröllop.
Citera
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakka
Kört för Rocky, tycker det låter på tingsrätten redan bestämt sig för att hålla på målsängande. Dom får ju inte ens fråga honom saker....

Yup, det kommer sluta med ringa misshandel, det är väl redan klart.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursäkta att jag flikar in en fråga, men varför var han på semester i Iran nyligen? Det pratades väl om det här i tråden?

Han skulle ner till sin systers bröllop men det vart inställt då han måste infinna sig i rätten.
Citera
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Rätten måste vara helt förståndshandikappade här. "Street-smartness" bygger på att man lärt sig vad som kan vara farligt eller inte. Har jag sett historiskt att i 9 fall av 10 så har en viss grupp kniv, så kommer jag gång 11 att anta att det finns en förhöjd risk.

Inte att "han kan inte veta nåt om den här specifika personen". Vad är det för jävla "alla-likas-värde"-infekterat resonemang. Det är som att säga att om han hoppar i havet utanför Grönland 10 gånger och vattnet är kallt alla gångerna så kan man inte anta att vattnet är kallt elfte gången när man ska bada utanför Nova Scotia.

Det är ju inte bara gruppen. ASAP kan ju läsa människor bättre än andra då han varit tvungen att lära sig just det.
Citera
2019-08-01, 14:00
Medlem
Citat:

Hans syster, som bor där nere med familj gifte sig.

Asså SD eller AfS borde kunna ha fest med Hazarernas asylskäl, vad är så farligt för dom därnere? KAN det vara fattigdom som gör att dom söker sig till Sverige kanske?
Citera
2019-08-01, 14:01
Medlem
Jag påstod inte fraktur, för det var ingen fraktur, säger åklagaren om 19-åringens misstänkta revbensfraktur.
Citera
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det råder delade meningar om hur bra han är verkligen är, han är skicklig med yrkeskriminella men han är inte lika skicklig utanför det

Hej,

Vi kanske kan samsas kring att han är kompetent, och definitivt ingen brännvinsadvokat. Kanske rätt person med tanke på vem BO är?
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noble.Savage
Det är ju inte bara gruppen. ASAP kan ju läsa människor bättre än andra då han varit tvungen att lära sig just det.

Ja. Jag vill hävda att rättens ordförande för ett förnuftsvidrigt resonemang.
Citera
2019-08-01, 14:02
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Kolla Twitter. Rasisternas nya favorit är en svart man för att han misshandlat människor ännu längre ner i den raistiska hierarkin. Knasigt värre!

Eller så är det så enkelt att det inte handlar om hudfärg alls här. En amerikansk medborgare som är här tillfälligt för att arbeta innebär något helt annat en bidragstagande knark-afghan.
Citera
2019-08-01, 14:02
Bannlyst
Varför skyddar domaren MÄ för ? Varför får inte Slobo ställa sina frågor för då alla ska veta om att araben är en kriminell babbe som inte har i landet att göra. Han har redan kostat oss skatte betalare flera miljoner. Därför borde Rocky stampat luffaren i huvudet när han låg ner för krossa skallen så han hade fått suga soppa för resten av sitt liv. Finns inget bättre när man krossar någon annans huvud vilket man har gjort i sitt liv fast med en buss knackare. Det var en äcklig arab som jag nästan hade ihjäl för de kom 3-1 så slogs för livet då jag krossa babbens hjärna. Han fick ha en PA resten av livet..
Citera
2019-08-01, 14:03
Medlem
lm5711s avatar
Citat:

Hela stora tjocka släkten är där + att hans syster gifter sig. Han har varit tillbaka där åtminstone en gång förut, om inte fler gånger (?)
Citera
2019-08-01, 14:03
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:

Han var i Iran 1 vecka pga. all uppståndelse och "Hotbild" i Sverige. Han kände sig inte trygg här, så han stack till Iran i en vecka men var tvungen att komma till rättegången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in