Citat:
Det finns så många lösa trådar som inte fått några svar.Jovisst, efter nattens och gårdagens skjutningar samt AK läsning och klanernas liv i Sverige samt 15 år av miss från polisen så tänjde jag ut min fantasi i en tid av Krim-NETFLIX-våld med strategier jag börjar spy över för att kunna härska i stort och mindre.
AL och M's blod fanns på kniven och mössan, helt säkert! Vems var det tredje blodet är frågan? GM antar vi. En Nordeurope sägs det, ok. Hade GM handskar på sig kunde blodet smetats på från en medtagen plastpåse vid M överfallet. Och AL kan vi lämna utanför just här. Hugga ihjäl M och smeta på blod från en person som inte var där? Någon person fick betalt och visste inte för vadå och kunde sedan inte skvallra utan att missta livet.
Stjärnorna dallrar och kan de gå in på en ambassad eller komma undan många skumma mord så tycker jag detta passar in dit inte vanligt bonnförnuft håller till och värt att spåna vidare på. Kan vi vara säkra på att det tredje DNA tillhörde GM? Och vittnenas iaktagelser hör inte hit. De har sett en man och that's it! Men är det någon annans blod än de spridda uppgifterna berättar om och "Farsan" som vet allt enligt Viggo på rymmen så finns ingenchans att fälla-
Och många har bandage på handen nära sjukhuset och liknar ett troll en kall regnruskig morgon efter att kanske vaknat upp under ett träd i parken. Don't "look at the bright side of life" any more in this dark case.
Frågan gnager dock varför han inte bara högg ihjäl M utan även misshandlade honom svårt. Vad hände på platsen och inte bara vem och varför? Vem-Varför-Vad?
Öppna dina tankars källa och låt det flöda med lite logik inbäddad!
Gäller en miljon från GW om GM var under 20 år? Finns det ett litet hopp där att GW får historien och GM får en miljon utan att bli uthängd?
AL och M's blod fanns på kniven och mössan, helt säkert! Vems var det tredje blodet är frågan? GM antar vi. En Nordeurope sägs det, ok. Hade GM handskar på sig kunde blodet smetats på från en medtagen plastpåse vid M överfallet. Och AL kan vi lämna utanför just här. Hugga ihjäl M och smeta på blod från en person som inte var där? Någon person fick betalt och visste inte för vadå och kunde sedan inte skvallra utan att missta livet.
Stjärnorna dallrar och kan de gå in på en ambassad eller komma undan många skumma mord så tycker jag detta passar in dit inte vanligt bonnförnuft håller till och värt att spåna vidare på. Kan vi vara säkra på att det tredje DNA tillhörde GM? Och vittnenas iaktagelser hör inte hit. De har sett en man och that's it! Men är det någon annans blod än de spridda uppgifterna berättar om och "Farsan" som vet allt enligt Viggo på rymmen så finns ingenchans att fälla-
Och många har bandage på handen nära sjukhuset och liknar ett troll en kall regnruskig morgon efter att kanske vaknat upp under ett träd i parken. Don't "look at the bright side of life" any more in this dark case.
Frågan gnager dock varför han inte bara högg ihjäl M utan även misshandlade honom svårt. Vad hände på platsen och inte bara vem och varför? Vem-Varför-Vad?
Öppna dina tankars källa och låt det flöda med lite logik inbäddad!
Gäller en miljon från GW om GM var under 20 år? Finns det ett litet hopp där att GW får historien och GM får en miljon utan att bli uthängd?
Här blir det också så svårt när vi inte vet exakt vad som är fakta eller inte.
Obducenten borde sett hur skadorna uppkommit och ha ett klart händelseförlopp.
Men vet vi?
Är M misshandlad med knytnävarna först framifrån tex?
Jag har läst både det och att han bara attackerats bakifrån.
Skadorna kan ha uppkommit av slagen som blir efter hårda knivhugg.
Här kan ju sådana detaljer säga en del saker. Lät han M bara passera och anföll honom bakifrån direkt? Uppstod någon situation och bråk innan med slag framifrån tex?
Men om vi inte vet? Då famlar vi i blindo.
Vad jag förstår är det rena fingeravtryck på tidningslådan med blod.
Alltså inte avtryck av handskar med blod på.
Är det fingeravtryck så bör det rimligtvis vara GM:s och inte ett planterat DNA. Det blir för mycket mission impossible annars tycker jag.
Sanningen är oftast det enkla.
Ja vad gäller egentligen?
Tror inte GW riktigt tänkt att betala pengarna till GM.
Men vem vet?