2019-07-30, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Nej, det kommer aldrig ske. Folk skriver sånt på internet, men när det är klart kommer allt sånt vara överspelat. Sker aldrig.

Afroamerikaner ska du inte jiddra med för de får HA i Sverige att se ut som ett par skol flickor påväg till dagis. Gängen i USA är på en helt annan nivå än vad Svensson är vana vid. Det hade räckt med MS13 då de hade fått hela Sveriges armé gå ner på knäna inom en vecka så sjuka är jänkarna/afros/latinos. Varför tror du de har death Row eller 99års fängelse i alla stater för ?
Citera
2019-07-30, 17:05
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Hur vet du det?

ASAP Rocky var ju pojkvän till en av Kardashians och Trump verkar känna Kardashians.

Stod i Expressen för ett par dagar sedan att Trump uttalat sig om detta och att han fått en förfrågan av sin fru eller dotter om han kunde hjälpa ASAP.
Citera
2019-07-30, 17:06
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Målsäganden reste till Iran i en vecka

"– Ja, det var så från början. Jag hade köpt biljetter och skulle resa till Iran den 20 juli. Och det var innan de här händelserna. Jag hade planerat att resa till Iran och då hade jag redan köpt biljetter. Jag reste till dem, jag var borta en vecka. För jag kände mig inte trygg här. Sedan reste jag tillbaka efter en vecka för jag blev kallad till rättegången. Men jag kunde inte vara med på bröllopet, säger 19-åringen. "
Hur skulle han ha råd att vara borta från jobbet? Intjänad semester? Då bör man ju kunna se om han har jobbat under 2018. Tror väl knappast en diskare utan vidare får ut förskottssemester.
Citera
2019-07-30, 17:06
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameQ
DU kan inte reglerna för uthämtning av pass! Den passökande måste skriva under, innan passet lämnas ut. Den Gode mannen KAN inte hämta ut ett pass. Det enda som kan förklara händelsen, är att BO lämnat det tidigare till GM!
efterbliven eller?

det har nämnts en miljon ggr nu att hans gode man hade passet..inte att han den gode mannen skulle lämna ut det.

fan vad folk är pantade.

edit: gäller inte endast dig...inkluderar alla andra som vägrar läsa och ta till sig information.
Citera
2019-07-30, 17:07
Avslutad
ABC hade just en nyhet om rättegången. Juridiska experten där sade att allt pekar på fängelse för ASAP men att man i Sverige räknar bort häktningstiden så "vi får hoppas han är hemma nästa vecka"
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Hur skulle han ha råd att vara borta från jobbet? Intjänad semester? Då bör man ju kunna se om han har jobbat under 2018. Tror väl knappast en diskare utan vidare får ut förskottssemester.

Han fick ju sparken från sitt fantasijobb. Han fick inte jobba där med skador på händerna. Chefen sa ju det. Sen åkte han till Iran.

Haha. Så jävla missnöjd åklagaren måste vara nu. Slobodan kommer ju slakta honom i torsdagens förhör.
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majongq
Afroamerikaner ska du inte jiddra med för de får HA i Sverige att se ut som ett par skol flickor påväg till dagis. Gängen i USA är på en helt annan nivå än vad Svensson är vana vid. Det hade räckt med MS13 då de hade fått hela Sveriges armé gå ner på knäna inom en vecka så sjuka är jänkarna/afros/latinos. Varför tror du de har death Row eller 99års fängelse i alla stater för ?

Jag kan lova dig en miljon på att dessa gäng inte kommer åka till sverige och leta upp en ensam stackars afghan för att döda honom över en sån här skitsak.
Citera
2019-07-30, 17:08
Bannlyst
Citat:
han har antagligen jobbat med klassikern att på morgonen ställa sig till förfogande som diskare
Pröjs samma dag
Citera
Medlem
Bajsbaronens avatar
Någon som har spelat in rättegången/vet om det finns någon fil tillgänglig? Vore intressant att lyssna på.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Men ASAP har valt en annan bana, vilket hazaren inte gjort. Sen att det tydligen brann till i skallen på ASAP är förståeligt - det tror jag det hade kunnat göra på en rekorderlig helyllesvensk också.

Absolut, hade det kunnat göra det.

Men det hade inte dragit samma media pådrag, fan hade asap inte varit en kändis så hade det inte blivit det nu heller
Citera
2019-07-30, 17:09
Medlem
Försvaret är nöjd med dagen och ger oss en cliffhanger, torsdag kommer bli en intressant dag.....
Citera
2019-07-30, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Vad är det för jävla pass som afghanen ska hämta ut vid 21-tiden på kvällen?

Såg att du fått svar (passet fanns hos hans gode man, enligt vad han påstått).

Funderingar kring det:
- hazaren är ju över 18, alltså vuxen, skall alltså ej längre ha någon god man?
- kan ju då handla om fd god man: men vad har då hen med hazaren att göra?
- någon som tror att hans namn/ålder i passet stämmer överens med vad han sagt då han sökte asyl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in