2019-07-30, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jo du, narcissistiska drag, om det du stämmer säger verkar han lida av fult utvecklad narcissism med personlighets drag av psykopati. Tyvärr i kombo med svag IQ. Han verkar ju typ tro att alla andra är idioter han kan göra vad han vill med.
Ha ha, nä det är fan helt uppenbart att ingen har någon jävla koll på någon ting om man varken soc och Ivo ( googlade det var inte socialstyrelsen, det var inspektion för vård och omsorg). Asså nu borde ju fan dom vakna. Annars borde man fan anmäla dom.
Men vadå sa du att det var två ungdomar från hemmet med? Vem var den andra? En komps till den de horade? Vad gjorde dom i Hackefors? Hemmet ligger väl i Tannefors?
Med det var ju 5 gripna. Asså killen dom hotade kan ju knappast blivet gripen, så vilka var de andra 4?
Men helt sjukt att en ägare behöver någon som gör uppdrag och levererar saker, asså då är det väll knark då, annars är det väl typ posten som levererar sånt man ska skicka. Knarkar ägaren?
Och det där med att i sverige är alla oskyldiga är inte sant, det finns många jobb du inte kan ha om du är med i misstanke registret. Asså för vissa jobb görs personutrednigar och du får inte jobbet för att du hänger med fel människor.
Nja, vänta och se är inte riktigt min grej, jag är mer För att få reda på allt direkt typen.😂😂😂.

Ja men det är ju typiskt för sådana personer!
Nej det var en ungdom från hemmet och det var han som fick stryk. Ägaren tog med sin folk som jobbar för honom 4 stycken för att få hjälp med att slå på ungen! Hur det kom sig att dom åkte till hackefors är okänt! Ägaren knarkar inte, han är en business man!
Haha ja men då får vi luska vidare
Citera
2019-07-30, 00:29
Medlem
Citat:
Om man börjar fråga runt ordentligt i stan och sväljer sin stolthet och ringer gamla ex. Kan man visst få reda på mer än man tror😉😊.
Jag har ett eget ryckte att komma med, jag har hört att ett hot för några veckor sedan som fick typ 6 polispatruller att rycka ut, samt ett slaxmål Lambyhov igår på något sätt är kopplade till det här?

Asså om hälften av det du säger är sant och om du har någon/ något som bakar upp det du säger så har du en story jag tror du skulle kunna sälja dyrt till Media, gammelmedia älskar att fälla en ägare, om ägaren bedriver sin verksamhet för invånarnas skatte pengar så gillar de det extra mycket.
Eller gå till kalla fakta typ, jag tror de skulle kunna ta upp detta, fast jag tror expressen och Aftonbladet betalar bättre

Haha du är verkligen nyfiken du, om du kan ringa gamla ex för att få svar haha!
Oh spännande, jag är väldigt nyfiken på det som hänt i Lambohov sista tiden men inte fått någon info om det!

Oh du skulle bara veta hur många sådan historier jag sitter på...har man jobbet sjukt många år inom vården så har man hört och sett det mesta...
Citera
2019-07-30, 00:46
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misssecretbitch
Ja men det är ju typiskt för sådana personer!
Nej det var en ungdom från hemmet och det var han som fick stryk. Ägaren tog med sin folk som jobbar för honom 4 stycken för att få hjälp med att slå på ungen! Hur det kom sig att dom åkte till hackefors är okänt! Ägaren knarkar inte, han är en business man!
Haha ja men då får vi luska vidare
Så ägaren tog med sig 4 personal från boendet för att åka och spöa på en klient. Det här blir ju sjukare och sjukare.
Vadå har varken ägare eller personal några gränser.
Många bussiness män knarkar, de behöver uppåt för att palla tempot, neråt för att sova och sen alkohol för att kunna slappna av och kola för att känna att det är fest. Fast just den här business personen( vill inte skrivs Man för om det du skrivet är sant så är han fan ingen man) behöver ju inte knarka.
Vi luskat vidare, sämre underhållning kan man ha 😉
Citera
2019-07-30, 00:49
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Haha du är verkligen nyfiken du, om du kan ringa gamla ex för att få svar haha!
Oh spännande, jag är väldigt nyfiken på det som hänt i Lambohov sista tiden men inte fått någon info om det!

Oh du skulle bara veta hur många sådan historier jag sitter på...har man jobbet sjukt många år inom vården så har man hört och sett det mesta...
Jo men du börjar väll snart närma dig 50 inlägg så man kan skicka pm till dig.😊.
Citera
2019-07-30, 09:04
Medlem
Citat:
Jo men du börjar väll snart närma dig 50 inlägg så man kan skicka pm till dig.😊.

Yes! Jag har många namn som jag sitter på som jag inte vill outa här och som jag har info på, men vill veta mer om. Men du kanske har info som inte jag har...
Citera
2019-07-30, 09:40
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Yes! Jag har många namn som jag sitter på som jag inte vill outa här och som jag har info på, men vill veta mer om. Men du kanske har info som inte jag har...
Absolut! I pm kan man ju skriva lite mera tydligt. Men helvete vilken soppa det här verkar vara. Stackars de personal och boende som inte var inblandade, de får väl ett helvete nu.
Citera
2019-07-30, 13:06
Medlem
Citat:
Absolut! I pm kan man ju skriva lite mera tydligt. Men helvete vilken soppa det här verkar vara. Stackars de personal och boende som inte var inblandade, de får väl ett helvete nu.

Ja men precis, men snart kan jag skriva pm
Har fått fram person nummer på en utan killarna som var med nu så blir att kolla lite domar 😎
Citera
2019-07-30, 19:00
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ja men precis, men snart kan jag skriva pm
Har fått fram person nummer på en utan killarna som var med nu så blir att kolla lite domar 😎

Ha ha, ser fram emot att kunna skicka pm till dig. Bråket i L-hov va visst två brödet i föräldrarnas lägenhet, de slog sönder den och stal pengar om ryktet är rätt.

Fan vad spännande. Men vad hade den där ägaren för Chrew med sig? Hur gammal typ e snubben du ska kolla? Ägaren var typ 50, sen måste en ha varit 18 och sen en 62 årig gubbe. Hur skräckinjagande kan dom va? De skulle jag gärna vilja veta vilka de var.
Jag skulle oxå jävligt gärna vilja läsa första polisrapporten från platsen. Det är sällan man läser något som beskrivs som så våldsamt så tidig i utredningen. Eller att utredningen startar på plats, det kanske den alltid gör, man bara inte vet om det.
Enligt utryckninglinköping och radion var det grovt olaga hot och man använde tillhygge. Jag har oxå hört ryckte om vapen, att de stoppat in en replika i munnen på den hotade killen. Räknas en replika som tillhygge tror du?

Helvetes jävlar vad den där ägaren måste vara skitnödig nu. Snacka om torsk, även om han inte blir dömd kommer ju ingen att vilja ha sina barn där. Vem vill låta en som är så gränsöverskridande ta hand om sitt barn. De jag vet som suttit på hvb har varit rätt jobbiga, fula i munnen och utåtagerande. Som förälder vill man väll inte att personalen ska stoppa en pistol i munnen på ungen i allafall. Anledningen till att han är placerad på ett dyrt jävla hem är ju typ att ungen är dum och hotfull.
Senast redigerad av Merrybum 2019-07-30 kl. 19:07. Anledning: För att något fan alltid blir fel.
Citera
2019-07-31, 13:37
Medlem
Citat:
Ha ha, ser fram emot att kunna skicka pm till dig. Bråket i L-hov va visst två brödet i föräldrarnas lägenhet, de slog sönder den och stal pengar om ryktet är rätt.

Fan vad spännande. Men vad hade den där ägaren för Chrew med sig? Hur gammal typ e snubben du ska kolla? Ägaren var typ 50, sen måste en ha varit 18 och sen en 62 årig gubbe. Hur skräckinjagande kan dom va? De skulle jag gärna vilja veta vilka de var.
Jag skulle oxå jävligt gärna vilja läsa första polisrapporten från platsen. Det är sällan man läser något som beskrivs som så våldsamt så tidig i utredningen. Eller att utredningen startar på plats, det kanske den alltid gör, man bara inte vet om det.
Enligt utryckninglinköping och radion var det grovt olaga hot och man använde tillhygge. Jag har oxå hört ryckte om vapen, att de stoppat in en replika i munnen på den hotade killen. Räknas en replika som tillhygge tror du?

Helvetes jävlar vad den där ägaren måste vara skitnödig nu. Snacka om torsk, även om han inte blir dömd kommer ju ingen att vilja ha sina barn där. Vem vill låta en som är så gränsöverskridande ta hand om sitt barn. De jag vet som suttit på hvb har varit rätt jobbiga, fula i munnen och utåtagerande. Som förälder vill man väll inte att personalen ska stoppa en pistol i munnen på ungen i allafall. Anledningen till att han är placerad på ett dyrt jävla hem är ju typ att ungen är dum och hotfull.

Jag har mycket information men är lite försiktig med vad jag läcker ut då jag fått informationen på speciellt sätt.

När jag kollat upp snubben så kan jag skicka de till dig i ett PM så får du all information

den informationen jag fick så fick grabben en pistol instoppad i munnen. Dom är helt störda dom här...

Jag fick höra att några har blivit förflyttade och det var innan detta hände, då ägaren inte var så populär utav vissa soc handläggare. Sen har ju inte alla grabbar familj eller föräldrar och då blir ju situationen väldigt mycket annorlunda.
Citera
2019-07-31, 17:27
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Jag har mycket information men är lite försiktig med vad jag läcker ut då jag fått informationen på speciellt sätt.

När jag kollat upp snubben så kan jag skicka de till dig i ett PM så får du all information

den informationen jag fick så fick grabben en pistol instoppad i munnen. Dom är helt störda dom här...

Jag fick höra att några har blivit förflyttade och det var innan detta hände, då ägaren inte var så populär utav vissa soc handläggare. Sen har ju inte alla grabbar familj eller föräldrar och då blir ju situationen väldigt mycket annorlunda.
Men stackas grabb, han kan ju inte varit mer är 17, det var väl då man skulle flytta därifrån? Hur fan kan en vuxen människa stoppa en pistol i munnen och hota ett barn?

Jag har hört att någon fick flytta i samband med någon grej nära stan, då polisen fick skicka 6 patruller. Typ kanske 2 veckor sedan. Så synd om de ensamkommande, då har de bott där ett par år, och nu ska de splittras.

Vi får hoppas att han var populär någon stanna, men framför allt inte hos soctantena. Då vore de dåliga människokännare. Den här måste ju utsöndra psyko. Jag tycker han gör det på det lilla man såg på Facebook.

Men vad är det för jävla muppar som jobbar där? Fattar de ingenting?
Citera
2019-07-31, 17:32
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
J
Men se till att spotta ur dig lite nonsens inlägg i lite andra trådar. Det är ju jättelångt från 15 till 50.
Och det är säkert långt till 30 dagar oxå🙁☹️🙁😩
Citera
2019-08-01, 15:04
Medlem
Citat:
Men se till att spotta ur dig lite nonsens inlägg i lite andra trådar. Det är ju jättelångt från 15 till 50.
Och det är säkert långt till 30 dagar oxå🙁☹️🙁😩

Mmm jag jobbar på det!
Vad menar du med 30 dagar??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in