2019-07-30, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lofgreno
Rättegången är försenad... otippat...

Hazaren ska ju få tända av i lugn och ro. Ett par år på heroin ger nog en abstinens som heter duga. Han har ju redan extra beskydd och nu ska han avgiftas. Hur mycket har dessa 2 hazarer kostat Sverige sedan ASAP incidenten. Räcker 8 mille. Sveriges anseende kan inte beräknas i pengar men det är lågt nu, mycket lågt. Sossarna gäspar och lutar sig mot feministen Justicia.
Citera
2019-07-30, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Den här tråden är som att vada i gyttja. Jag avskyr Sveriges migrationspolitik -- men vad har det med målet att göra??

Om du inte kan se det efter allt som nu framkommit kan jag bara beklaga....

Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
GW (som jag annars gillar) har förbrukat sitt förtroende i detta ärende.

Tvärtom. Han är den enda person som offentligt säger som det är. - Kejsaren är naken !
Citera
2019-07-30, 09:57
Medlem
mjohan84s avatar
Gatubarnet startade bråket genom att slå vakten med hörlurarna , har jag fått detta rätt?
Citera
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Väldigt talande och det visar ju klart hur rätt vi som tror på sann rättvisa har haft i den här tråden. Polisutredningen och medias behandling av händelsen har kraftig slagsida till förmån för hazarerna, det är uppenbart.

To put it mildly...
Citera
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag tror inte att offret är någon ängel, men det är hur som helst inte ok att flera personer går ihop och slår ner en människa och skär honom med en flaska över stora delar av kroppen. En del av såren såg rätt djupa ut på bilderna. Det är inte ok att göra så för att någon är jobbig eller provocerande. Det är inte rimligt någonstans och Trump har gjort bort sig totalt åter igen.

Folk försvarar den här killen bara för att han är snygg, amerikan och en bra musiker, men det är ju inget argument överhuvudtaget. Snygga människor för inte skära i folk, slå dem eller sparka dem mer än fula människor får.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/MRmW0R/darfor-filmade-asap-rockys-sallskap-sjalva-braket

Såren är ytliga! Finns att läsa i FUP.
Han har skärskador på armarna och inte på hela kroppen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegin
Hazaren ska ju få tända av i lugn och ro. Ett par år på heroin ger nog en abstinens som heter duga. Han har ju redan extra beskydd och nu ska han avgiftas. Hur mycket har dessa 2 hazarer kostat Sverige sedan ASAP incidenten. Räcker 8 mille. Sveriges anseende kan inte beräknas i pengar men det är lågt nu, mycket lågt. Sossarna gäspar och lutar sig mot feministen Justicia.

Han verkar ju vara på plats dock.

Summan lär vara betydande. Man brukar väl löst räkna med 1 miljon per ensamkommande. Den här killen lär dock slå rekord i kostnader när allt det här är klart...
Senast redigerad av lofgreno 2019-07-30 kl. 09:59. Anledning: tillägg
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Är afghanen på plats eller är han i IRAN?

Han är i Sverige
Citera
2019-07-30, 09:58
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lofgreno
Han verkar ju vara på plats dock.

Vem? Är det BO som är på plats eller vittnes-kniv-afghanen som är häktad i ett annat ärende?
Citera
2019-07-30, 09:59
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Gatubarnet startade bråket genom att slå vakten med hörlurarna , har jag fått detta rätt?

Fel, livvakten tog stryptag lyfte Jafari, kastade honom.

Varav Jafari landade på sina fötter slår med näven en gång mot livvakten, livvakten börjar gå mot honom varav därefter Jafari slår eller kastar sina hörlurar.
Citera
2019-07-30, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Vem? Är det BO som är på plats eller vittnes-kniv-afghanen som är häktad i ett annat ärende?

Sorry, inte bekräftat än att BO är på plats. Bara att Rocky med anhäng är i salen nu.

My bad.
Citera
2019-07-30, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Bara njuter av det Gw sa om Afghan blatten.
Åklagaren har nog ont i magen och jag undrar hur vänster folk tänker om detta???

Men det är väl det vanliga : Staaaaackars lilla afghan ponken!

Negrer är inte heller några favoriter för mig men Rocky borde få en medalj !

En stor skillnad på neger OCH neger. Här har vi en som absolut gör rätt för sig i motsats till detta förhatliga grupp afghaner som sedan de kom 2015 har förutom att ha utnyttjat svensk välfärd och behandlats som kungar väljer att falla i grovsta kriminalitet och toppar statistiken med våldtäkter, drogförsäljning och knivskärningar. Och de blir vi inte av med hur grovt deras brott än är.

Rocky är absolut värd en medalj!
Citera
2019-07-30, 10:01
Medlem
BO i salen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in