2019-07-29, 21:20
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proprioception
Åhh.. tack för korrigeringen .. så han överlevde. Tack och lov.

Minns du om GM fick psykvård eller fängelse?

Psykvård fick han
Citera
2019-07-29, 21:20
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piddelito
Dags för ännu ett "fackeltåg mot rasism", antar jag?

Det är givet! Många handhjärtan och uppslutningar mot rasism! Kärlek övervinner allt! Sen åter till vardagen och verkligheten.
Citera
2019-07-29, 21:21
Medlem
Subbam Merkel bör sitta medåtalad vid sådana brott, precis som Reinfeldt och Löfven i Sverige ska sitta medåtalade när "nyanlända" bidragssugare utsätter skattebetalande svenskar för grova brott...
Citera
2019-07-29, 21:21
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proprioception
Åhh.. tack för korrigeringen .. så han överlevde. Tack och lov.

Minns du om GM fick psykvård eller fängelse?

Psykvård. Kanske utvisning med, minns inte. Han lämnade vad jag minns ingen förklaring.

Edit: Ingen utvisning. Kanske han var svensk medborgare.

Tråd: (FB) Man nerknuffad på T-centralen 2016.05.31 Misstänkt mordförsök

Vet inte om du blandade ihop det med ett annat fall i Stockholm, för 10-15 år sedan. Den mannen avled, men var bekant med GM.
Senast redigerad av Troian 2019-07-29 kl. 21:26.
Citera
2019-07-29, 21:25
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Så ännu en stackars oskyldig europé har fått sätta livet till för att vi importerat våldsamma afrikaner. börjar bli dags att staten betalar oss skadestånd för deras skitpolitik.
Citera
2019-07-29, 21:29
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Nej det handlar om en invandrare som hatar europeer och som aldrig skulle ha passerat Europas gräns

Källa på att han hatar européer?
Citera
2019-07-29, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Så ännu en stackars oskyldig europé har fått sätta livet till för att vi importerat våldsamma afrikaner. börjar bli dags att staten betalar oss skadestånd för deras skitpolitik.
Det kommer inte att hända. En sån här sak är surrealistisk, jag kan inte ens föreställa mig att det skulle kunna hända mig. Något erkännande om felaktig migrationspolitik kommer aldrig att levereras. Förändringen kommer att vara grodkokning åt andra håller, med en PK-fasad utåt. Man får hoppas på Mutta Merkels snara död så tyskarna kan börja städa upp vad den svavelstinkande DDR-roboten förstört. De har det i sig.

Att städa upp, alltså.
Senast redigerad av GR82BSTR8 2019-07-29 kl. 21:41.
Citera
2019-07-29, 21:34
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Är denna afrikan en av dom tusentals på gummibåtar som räddats i medelhavet av naiva européer? Vilken högvinst.

Undrar vad mamman tycker nu om invasionen av muslimska män. Hur röstade hon?

Kommer hon hata alla afrikaner nu, eller kanske rentav alla invandrare? Eller kommer hon som mamman till en av de halshuggna kvinnorna i marocko göra handhjärtan till förövarna i sociala medier?

Frågorna är många.
Citera
2019-07-29, 21:36
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Källa på att han hatar européer?

Suck, ge dig nu! Det stora felet med Sverige och Europa är att det finns kommunister som du som vill ha fri invandring från Afrika, utan att tänka på konsekvenserna.

Hur känns det att vara indirekt skyldig till att en stackars tysk mamma förlorade sin åttaårige son idag? Såna som du borde fan skämmas!
Citera
2019-07-29, 21:39
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Suck, ge dig nu! Det stora felet med Sverige och Europa är att det finns kommunister som du som vill ha fri invandring från Afrika, utan att tänka på konsekvenserna.

Hur känns det att vara indirekt skyldig till att en stackars tysk mamma förlorade sin åttaårige son idag? Såna som du borde fan skämmas!

Fast vi vet ju inget om motivet.
Citera
2019-07-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Han dog inte, men miste (delar av?) foten. Men förstås bara slumpen, han hade ju kunnat dö.
Har väl varit två knuffar? Eller en? En som var med sin tjej. Och en som! Trilla ner själv? Och blev rånad,. I stället för hjälpt? Hur var det? Eller blev han också knuffad?
Citera
2019-07-29, 21:53
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busbosse
Har väl varit två knuffar? Eller en? En som var med sin tjej. Och en som! Trilla ner själv? Och blev rånad,. I stället för hjälpt? Hur var det? Eller blev han också knuffad?

Det har nog varit fler knuffar än så. Ett par tjejer som bråkade har jag för mig, men då kom det inget tåg.

Var också en kraftigt berusad man som ramlade ned på spåret. En person av utländsk härkomst hoppade då ned och tog hans tillhörigheter. Minns inte hur han klarade sig, men han blev iaf inte påkörd.

Mannen som förlorade foten (och bröt nacken, låg i koma..) var med sin flickvän när det hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in