2019-07-29, 20:11
Avslutad
Inte ett ord om detta i TV4 nyheternas sändning 19:00 idag medans man självklart skulle passa på att snyfthyckla lite om ännu ett incel-dåd i USA där bla en 6-åring dog på en vitlöksmarknad i Kalifornien.

Men MSM har inte alls någon dubbelstandard. Icke då.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-07-29 kl. 20:36.
Citera
2019-07-29, 20:14
Medlem
-DaRude-s avatar
Jag hade slaktat aset om det var mitt barn han knuffat.
Om det så krävt 20 års väntan.
Citera
2019-07-29, 20:15
Medlem
Erik Östs avatar
Vi vill ju ha mångkultur så jag förstår inte varför folk ojjar sig !
(paradiset alla lågpannor drömmer om)
Har Merkel uttalat nåt eller håller hon en låg profil just nu likt resten av globalism-trusten , så röken i vanlig ordning hinner lägga sig?
Citera
2019-07-29, 20:15
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piddelito
Dags för ännu ett "fackeltåg mot rasism", antar jag?

Dags för en hederlig lynchning då lär afrikanerna fly hem igen.
Citera
2019-07-29, 20:22
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Dags för en hederlig lynchning då lär afrikanerna fly hem igen.

Eller till Sverige.
Citera
2019-07-29, 20:24
Medlem
De är väldigt impulsiva och saknar konsekvenstänkande. Nu är inte det någon slags försvar eller ursäkt men det är svårt att förutse. Man kan säkerligen se varningstecken flera år innan dylikt händer med många andra folkslag, att personen inte mår bra och liksom trissar upp sitt beteende innan han/hon gör något riktigt hemskt. Här kan det gått från a till ö på ett ögonblick. Som Sigfrued och Roys tiger.
Citera
2019-07-29, 20:29
Medlem
Det hände ett liknande fall i s-holm för en tre fyra år sedan:

En utländsk man knuffar oprovocerat ner mannen i ett par i 30års åldern framför tåget. Mannen dog och gärningsmannen fångades i efterhand.

Har tyvärr ingen länk men minns att övervakningsfilmen var offentliggjord.

Tragiskt.
Citera
2019-07-29, 20:32
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T7-FF
Terrordåd är per definition politiskt motiverade, vilket inte har framgått överhuvudtaget i detta fall. Det är ren ogrundad spekulation från din sida.

Rätt sjukt hur det positiva du ser i att en 8-åring precis blivit mördad, är att allmänheten kanske blir mer misstänksamma mot alla med utländsk bakgrund -- alltså helt oskyldiga individer.

Det visar att ni rasister egentligen inte bryr er ett skit om dessa offer sålänge det uppfyller era extremhögra politiska mål. Psykopattänk
En neger har mördat ett barn och du gråter om rasism.
Citera
2019-07-29, 20:33
Medlem
arakas avatar
Äkta rasistdåd.
Vad säger Merkel?
Citera
2019-07-29, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T7-FF
Terrordåd är per definition politiskt motiverade, vilket inte har framgått överhuvudtaget i detta fall. Det är ren ogrundad spekulation från din sida.

Här kommer jag till ditt försvar. Det är inte alls uppenbart att detta är en terrorattack. Det är heller inte uppenbart var gränsen mellan terrordåd och rent vansinne går.

Kanske GM lider av tvångsföreställningar, eller har schizofreni .. kanske är det tom så att det verkligen är rashat .. kanske tom är en kombination av många orsaker (oftast är det en kombination så vitt jag förstår).

Alltså, det är inte ett terrordåd .. än så länge. Förhör med GM kommer förhoppningsvis att reda ut den trassliga frågan. Kanske får vi aldrig något svar.
Citera
2019-07-29, 21:14
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proprioception
Det hände ett liknande fall i s-holm för en tre fyra år sedan:

En utländsk man knuffar oprovocerat ner mannen i ett par i 30års åldern framför tåget. Mannen dog och gärningsmannen fångades i efterhand.

Har tyvärr ingen länk men minns att övervakningsfilmen var offentliggjord.

Tragiskt.

Han dog inte, men miste (delar av?) foten. Men förstås bara slumpen, han hade ju kunnat dö.
Citera
2019-07-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Han dog inte, men miste (delar av?) foten. Men förstås bara slumpen, han hade ju kunnat dö.

Åhh.. tack för korrigeringen .. så han överlevde. Tack och lov.

Minns du om GM fick psykvård eller fängelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in