Citat:
Törs men säga det rent ut i forumet för yttrandefrihet, jag provar!Intressanta diskussioner som inte blir av är ju tråkigt!
Det är givande att sväva ut ibland även om det blir lite för off topic för denna tråd.
Logik behöver blandas med intuition för bra helhet anser jag.
Därför uppskattar jag dina inlägg. Det är blandningen som ger nya infallsvinklar och tankar.
Det är bra, och efter så lång tid ganska nödvändigt enligt mig iallafall.
ICA är viktigt.
Frågan är bara om spåren upphör så att det innebär att han gått in i en lägenhet eller i ett fordon av någon typ, eller om spåren bara inte blivit funna? Då behöver ju inte ICA betyda så mycket mer än att han dumpade sin mössa där och lämnade sina avtryck.
Det skulle vara intressant att veta om det fanns små bloddroppar på marken innan ICA som sedan upphörde tvärt eller om det inte fanns några sådana spår innan heller som hittades.
Någon som vet?
Även om GM inte är av den mest känsliga typ, så borde det påverkat/ar honom på något sätt.
Men eftersom han inte utmärkt sig för sin omgivning ( förutom ev närstående el liknande ) på ett uppenbart sätt så är det en intressant tråd att nysta i.
Ja det är en konstig mekanism som man har egentligen.
Det nära blir mer verkligt än skeenden långt bort. Vi kanske inte är gjorda för att kunna ta in hur mycket elände som helst, som en inbyggd stoppknapp.
Helheten blir dock snedvriden då det inte finns någon balans i saker människan lägger sitt fokus.
Han hade en för stor stoppknapp!
Cyniskt och kallt att säga så!
Undrar om han skulle känna så om det gällde honom själv?
Men det är hans förlust och endast hans hoppas jag.
Det är givande att sväva ut ibland även om det blir lite för off topic för denna tråd.
Logik behöver blandas med intuition för bra helhet anser jag.
Därför uppskattar jag dina inlägg. Det är blandningen som ger nya infallsvinklar och tankar.
Det är bra, och efter så lång tid ganska nödvändigt enligt mig iallafall.
ICA är viktigt.
Frågan är bara om spåren upphör så att det innebär att han gått in i en lägenhet eller i ett fordon av någon typ, eller om spåren bara inte blivit funna? Då behöver ju inte ICA betyda så mycket mer än att han dumpade sin mössa där och lämnade sina avtryck.
Det skulle vara intressant att veta om det fanns små bloddroppar på marken innan ICA som sedan upphörde tvärt eller om det inte fanns några sådana spår innan heller som hittades.
Någon som vet?
Även om GM inte är av den mest känsliga typ, så borde det påverkat/ar honom på något sätt.
Men eftersom han inte utmärkt sig för sin omgivning ( förutom ev närstående el liknande ) på ett uppenbart sätt så är det en intressant tråd att nysta i.
Ja det är en konstig mekanism som man har egentligen.
Det nära blir mer verkligt än skeenden långt bort. Vi kanske inte är gjorda för att kunna ta in hur mycket elände som helst, som en inbyggd stoppknapp.
Helheten blir dock snedvriden då det inte finns någon balans i saker människan lägger sitt fokus.
Han hade en för stor stoppknapp!
Cyniskt och kallt att säga så!
Undrar om han skulle känna så om det gällde honom själv?
Men det är hans förlust och endast hans hoppas jag.
En ren o skär maffiauppgörelse?
Men sånt finns ju inte i S bara söta invandrare med "gnistrande ögon". Sverige har blivit det öppna landet med KLANERNAS KRIG över nejden och säkrade glas på FK där en rädd tant skall dela ut dagens bidrag från landets lånade bidrag.
Ingen ort onämnd men du håller helst tyst om livet är dej kärt med polisen inräknad och förståeligt då du inte reser vapen i S utan 3 års rättegång och vem vågar vittna mot AK?
Läste FB idag om superkriminellaklanen ALI Khan som i åratal skrämt livet av folk i Göteborg och har länge expanderat över Sverige med förgreningar i hela europa. Ständiga konflikter med andra klaner och inga kramar i Monas Sverige som det var sagt.
Tack att ni törs nämna Värmlandsspåret. Långa info tråden togs bort med alla hemskheter där. Och var bodde BO familjen innan Värmland?? Och vad hände där så att de levde rädda iLinköping?
Det sägs naturligtvis att GM var ur och pur svensk. Hur enkelt med AK erfarenhet att plantera ett svenskt DNA på kniv och mössa. Båda lades fram för att bli upptäckta och lura polisen. Smart och dessa araber åker sällan dit just för att de är smarta och vet hur naiva Kling&Klang är.
Ali Khan (AK) med rötter i Libanon och offer från Libanon, tjaa va konstigt! Det är en Familj som kan fixa allt inom brottsvärlden och i den finns ingen ålder bara hämnd där det biter som bäst. En svensk kan nog inte förstå detta utan hjälper hellre lyxturister från fattiga länder till att komma till S för att stilla samvetet av plundringen av dessa länder och blunda för en värld som hänger ihop.
Detta har polisen bara nosat på bakom sina skrivbord och direktiv från regeringen. Inte ens mördarna från konsulatet i Istanbul är bakom lås och bom. Liksom Palmemordet och Assangeaffären. Kan det finnas direktiv att strula bort allt till glömska till en ny värld där den enskilda människan blir mindre och mindre .. Hade detta hänt i USA hade det tagit max 3 dagar att reda ut utan att bjuda på tårta och ursäkta att man ringer...
Bara ett tips när inget annat finns men banne mej är det dax att vidga vyerna för lilla oskyldiga S innan kronan får samma kraft som thaibaht! Omvärldens förtroende av landet sätter kursen så näsan i vädret duger inte längre. Dax att hoppa in i dagens plundringar kanske och säga stopp!
Mitt bidrag till att se helheten i Linköpingsmorden och galenskapen i Sverige med skyltarna på stan bl.a. som bjudit in världens avskum utan screening tillsammans med massor av bra folk som vill arbeta och göra rätt för sig. Därför skrattar världen åt S och sätter värdet på kronan lägre och lägre. Allt annat kan debatteras i åratal men inte detta kronfall och hur regeringen sköter sverige och hur de agerar mot omvärlden till att lösa brott. Fega som vanligt!
Man kan undra om de vill marknadsföra Linköping med detta eviga fall nu när skyltarna togs ned?