2019-07-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag har inte påstått att afghanen har velat ringa polisen. Jag vet inte varför du citerar mig.

Eftersom du diskuterade varför ingen ringde förstås.
Citera
2019-07-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Varför skulle han inte gjort det när han gått till angrepp som så många gånger förut och riskerade ytterligare en misshandelsdom. Detta samtidigt som han sannolikt var så drogad att han inte skulle uppleva så mycket smärta.
Du VILL att det ska vara så att vår iranier (eller vad han är) är bindgalen och misshandlat, tagit paj sina lurar och sen skurit sig själv.
Det finns inget som tyder på det snälla du.

Meeen... Tråden ligger i kändisskvaller (!?) så jag tänker att det kanske är meningslöst att prata om vad som är rätt eller fel enligt lagen.
Citera
2019-07-28, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Ja det bör sannerligen vara en lärdom för artister som riskerar hot. Anställ inte din biffigaste polare som livvakt. Anlita istället någon som är utbildad och/eller har erfarenhet. En riktig säkerhetskonsult hade lagt ner afghanen och kopplat ett grepp och frågat om denne inte möjligen tycker det vore en bättre idé att avlägsna dig därifrån och inte släppt greppet förrän han fått en nöjaktigt svar. Det första en säkerhetsansvarig ska göra är väl att ta reda på hur man tillkallar polis i det land man besöker.
Yes!!
Citera
2019-07-28, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Du VILL att det ska vara så att vår iranier (eller vad han är) är bindgalen och misshandlat, tagit paj sina lurar och sen skurit sig själv.
Det finns inget som tyder på det snälla du.

Meeen... Tråden ligger i kändisskvaller (!?) så jag tänker att det kanske är meningslöst att prata om vad som är rätt eller fel enligt lagen.

Halmgubbe, varför skulle jag vilja det, rena fantasier du kommer med.

Iranier är oftast ett mycket skötsamt folk som är välutbildade och har bra jobb men denne kille är afghan. Och kom inte med påståenden om att det inte fins något som tyder på att han skulle ha skurit sig själv när jag nyss presenterade argument för det. Du måste inte hålla med om att det är sannolikt men du kan inte säga att det inte finns argument för det.
Citera
2019-07-28, 20:46
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Det fanns inget för afro amerikanerna här att anta. Dom använde mer våld än vad nöden krävde.
Inte ens dina efterkonstruktioner hjälper
Jag blir nyfiken. Om du ser din vän bli attackerad av en påtänd narkoman, hur reagerar du?
Citera
2019-07-28, 20:53
Medlem
Citat:
Halmgubbe, varför skulle jag vilja det, rena fantasier du kommer med.

Iranier är oftast ett mycket skötsamt folk som är välutbildade och har bra jobb men denne kille är afghan. Och kom inte med påståenden om att det inte fins något som tyder på att han skulle ha skurit sig själv när jag nyss presenterade argument för det. Du måste inte hålla med om att det är sannolikt men du kan inte säga att det inte finns argument för det.
Okej...
Det finns inget dokumenterat på film, bild, i konversationer, från vittnesuppgifter eller ens från de inblandade om att Jaf*ri har:
misshandlat någon aktuell kväll, haft kniv eller sagt sig ha kniv under tiden detta utspelar eller hur Jafar*s händer och armar blev sönderskurna.

Rätten kommer troligtvis se det som att Jafa*i skyddat sig med händer/armar och då blivit skuren.
Osäkert om Kändisen är den som skar Ja*ari, tror snarare han drämde den [flaskan] i bakhuvudet på J*fari och sen släppte flaskan i marken när han slängde iväg Ja*ari.
[någon annan skar] Det är min teori.

Vad har du för belägg för din? Är nyfiken, inte ute efter att tjafsa.
Senast redigerad av Yanii 2019-07-28 kl. 20:56.
Citera
2019-07-28, 20:56
Medlem
Citat:
Okej...
Det finns inget dokumenterat på film, bild, i konversationer, från vittnesuppgifter eller ens från de inblandade om att Jaf*ri har:
misshandlat någon aktuell kväll, haft kniv eller sagt sig ha kniv under tiden detta utspelar eller hur Jafar*s händer och armar blev sönderskurna.

Rätten kommer troligtvis se det som att Jafa*i skyddat sig med händer/armar och då blivit skuren.
Osäkert om Kändisen är den som skar Ja*ari, tror snarare han drämde den i bakhuvudet på J*fari och sen släppte flaskan i marken när han slängde iväg Ja*ari. Det är min teori.

Vad har du för belägg för din? Är nyfiken, inte ute efter att tjafsa.

Det finns inget dokumenterat på film, bild, i konversationer, från vittnesuppgifter eller ens från de inblandade om att afghanen har blivit uppskuren av Rocky & Co heller.

Att rätten kommer döma dem ändå är självklart då det är politiskt omöjligt att fria dem.
Citera
2019-07-28, 20:56
Bannlyst
Fy fan för att sitta en månad och bli behandlad som Breivik för ett jävla fyllegruff som man inte ens startat.

Hoppas inte att han blir knäpp där inne.
Citera
2019-07-28, 20:58
Medlem
Citat:
Det finns inget dokumenterat på film, bild, i konversationer, från vittnesuppgifter eller ens från de inblandade om att afghanen har blivit uppskuren av Rocky & Co heller.

Att rätten kommer döma dem ändå är självklart då det är politiskt omöjligt att fria dem.
Eh.. jag skrev ju precis det, eller?

De åker nog in eftersom det är ganska sannolikt att de gjort detta övervåld.
Citera
2019-07-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
Fy fan för att sitta en månad och bli behandlad som Breivik för ett jävla fyllegruff som man inte ens startat.

Hoppas inte att han blir knäpp där inne.
Han har suttit på Rikers så svenskt häkte är nog rena lyxen i jämf
Citera
2019-07-28, 21:00
Medlem
Citat:
Eh.. jag skrev ju precis det, eller?

De åker nog in eftersom det är ganska sannolikt att de gjort detta övervåld.

Och du tror att det räcker att det är sannolikt?
Citera
2019-07-28, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Och du tror att det räcker att det är sannolikt?
Yes
Det tror uppenbart åklagaren också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in