2019-07-28, 21:06
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad har du för bevis för detta?

Hazarens taxerade inkomst.
Citera
2019-07-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Yes
Det tror uppenbart åklagaren också.

Du får nog gå om din kvällskurs så att du får godkänt.
Citera
2019-07-28, 21:23
Medlem
JJ.Berzeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvartitre
Klart att han skall sitta häktat. Han är ju misstänkt för brott. Vad är det som säger att han inte skulle kunna knalla in på amerikanska ambassaden och hämta ut ett nytt pass? De hade gett han ett direkt. Sen är det bara för honom och ta sig till Köpenhamn och ta första bästa flyg hem.

Ska man inte stå till svars om man begått brott bara för att man är en rapartist? Det är snarare detta som bevisar att alla är lika inför lagen. Släpper man han, ja då är fan inte alla lika inför lagen!

Detta är Sverige. Alla är inte lika för lagen. Är du polis eller har diplomatstatus skulle du i princip kunna döda någon.
Citera
2019-07-28, 21:24
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Hm.. Det är ju inte omöjligt att afghanhorungen skurit sig själv på sina egna hörlurar när han smashade dessa i ansiktet på livvakten.
Citera
2019-07-28, 21:32
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Eh.. jag skrev ju precis det, eller?

De åker nog in eftersom det är ganska sannolikt att de gjort detta övervåld.
Som jag skrev till någon annan. Hur skulle du agera ifall din vän blev attackerad av två aggressiva påtända narkomaner? Om du lyckas få ner den ena på marken, hur skall du då se till att han inte reser sig?

Jag förstår seriöst inte vari övervåldet ligger.. Det är en seriöst livsfarlig situation att på påhoppad av påtända narkomaner. Men du får gärna förklara.
Citera
2019-07-28, 21:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Som jag skrev till någon annan. Hur skulle du agera ifall din vän blev attackerad av två aggressiva påtända narkomaner? Om du lyckas få ner den ena på marken, hur skall du då se till att han inte reser sig?

Jag förstår seriöst inte vari övervåldet ligger.. Det är en seriöst livsfarlig situation att på påhoppad av påtända narkomaner. Men du får gärna förklara.

Då det var hans livvakt så skulle jag inte försöka blanda mig i, det ingår tyvärr i det yrket att bli skadad så att ens klient inte ska bli det
Citera
2019-07-28, 21:41
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Då det var hans livvakt så skulle jag inte försöka blanda mig i, det ingår tyvärr i det yrket att bli skadad så att ens klient inte ska bli det

Finns dock ingen lag som en livvakt måste följa. Om detta nu är en polare med bra jobb så har Rocky rätt att skydda sin polare.
Citera
2019-07-28, 21:42
Medlem
sanchoos avatar
Hoppas negrerna blir dömda. Och afghanen utvisad
Citera
2019-07-28, 21:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Finns dock ingen lag som en livvakt måste följa. Om detta nu är en polare med bra jobb så har Rocky rätt att skydda sin polare.

Nej men det ingår i dennes arbetsuppgifter, precis som att en ordningsvakt har sina osv.

Anställer jag en polare att vara min livvakt så gör jag det för att jag litar på att denne kan sköta jobbet men man kan inte utgå från sig själv i sådana här fall.

Men oavsett vad så var livvakten en amatör och jag hoppas att detta skickar signaler om att man måste ha seriösa livvakter som artist och inte en polare
Citera
2019-07-28, 21:47
Medlem
Citat:
Nej men det ingår i dennes arbetsuppgifter, precis som att en ordningsvakt har sina osv.

Anställer jag en polare att vara min livvakt så gör jag det för att jag litar på att denne kan sköta jobbet men man kan inte utgå från sig själv i sådana här fall.

Men oavsett vad så var livvakten en amatör och jag hoppas att detta skickar signaler om att man måste ha seriösa livvakter som artist och inte en polare

Intresseklubben noterar dina preferenser men de har ingen bäring på det juridiska eller ens hur andra bör agera.
Citera
2019-07-28, 21:49
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Nej de åker in eftersom det är ett politiskt krav.

De får böter och åker hem på torsdag kväll efter domen meddelats.
Citera
2019-07-28, 21:50
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Intresseklubben noterar dina preferenser men de har ingen bäring på det juridiska eller ens hur andra bör agera.

Och intrsseklubben noterar att du missar vart denna tråd ligger.

Detta är en skvallertråd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in