2019-07-28, 19:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Det är din tolkning men det finns t.ex. ingen som sett Rocky skära afghanaset med flaskorna.

Det är en tolkning som är ganska återkommande, men själva lyftet är dock inte bara min tolkning utan det är även polisens.

Skärande i armarna är jag osäker på dock, det enda jag är säkrare på är att någon slog med en flaska då det tas upp i FUP:en utanför förhör.
Citera
2019-07-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är en tolkning som är ganska återkommande, men själva lyftet är dock inte bara min tolkning utan det är även polisens.

Skärande i armarna är jag osäker på dock, det enda jag är säkrare på är att någon slog med en flaska då det tas upp i FUP:en utanför förhör.

Åklagaren har ju konstaterat att lyftet inte var något olagligt.
Citera
2019-07-28, 19:46
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Nu hittar du på, jag har enbart nämnt livvakten som den som har skadat eller haft sönder hörlurarna och det har jag även nämnt som att det skedde när livvakten lyfte upp afghanen i nacke/hals med bägge sina händer och sedan kastat iväg honom.

Jag har även sagt att det troligen inte hade blivit mer tjafs om livvakten hade lyft honom i en arm eller dylikt alternativt om hörlurarna inte vart skadade/förstörda.
Därför jag skrev "och/eller co." din nöt. Presentera bevis för att hörlurarna gick sönder i detta skede samt att lyftet var oprovocerat, alternativt sluta be andra om bevis för påståenden de gör.
Citera
2019-07-28, 19:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Därför jag skrev "och/eller co." din nöt. Presentera bevis för att hörlurarna gick sönder i detta skede samt att lyftet var oprovocerat, alternativt sluta be andra om bevis för påståenden de gör.

Du menar förutom att det hela började eskalera därefter och att det är där hörlurarna som troligast vart skadade?

Eller ska vi bara gå efter redigerade videoklipp som ASAPs egna crew har erkänt är redigerade?

Återigen, har du något belägg för att hörlurarna var stulna eller tänker du bara utgå från det för att det stöttar din världsbild?

Citat:
Åklagaren har ju konstaterat att lyftet inte var något olagligt.

Säger jag inte heller att det var, det jag säger är att det är där hörlurarna troligen har blivit skadade för det är efter det som det hela eskalerar.
Citera
2019-07-28, 19:50
Medlem
Citat:
Du menar förutom att det hela började eskalera därefter och att det är där hörlurarna som troligast vart skadade?

Eller ska vi bara gå efter redigerade videoklipp som ASAPs egna crew har erkänt är redigerade?

Återigen, har du något belägg för att hörlurarna var stulna eller tänker du bara utgå från det för att det stöttar din världsbild?

Säger jag inte heller att det var, det jag säger är att det är där hörlurarna troligen har blivit skadade för det är efter det som det hela eskalerar.

Killen får väl lära sig att inte slåss med de prylarna han inte vill ska bli skadade, hur svårt kan det vara, knappast en sak att ödsla miljoner på i en rättegång.
Citera
2019-07-28, 19:52
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Killen får väl lära sig att inte slåss med de prylarna han inte vill ska bli skadade, hur svårt kan det vara, knappast en sak att ödsla miljoner på i en rättegång.

Fast nu är det ju inte hörlurarna som det ödslas tid på.

Som jag sa tidigare, hade de inte spelat in slagsmålet så hade det troligen inte blivit någon rättegång.
Citera
2019-07-28, 19:53
Medlem
Citat:
Fast nu är det ju inte hörlurarna som det ödslas tid på.

Som jag sa tidigare, hade de inte spelat in slagsmålet så hade det troligen inte blivit någon rättegång.

Varför pratar du så mycket om hörlurarna då?
Citera
2019-07-28, 19:53
Medlem
Citat:
Du menar som sker efter att livvakten lyfter upp honom i strupen/nacken med båda händerna och slänger iväg honom?
Ja, de såg själva till att bli haffade
Citera
2019-07-28, 19:55
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:

Jag har inte påstått att de säkerligen är stulna. Du har sagt att hazaren hade rätt att misshandla vakten samt att ofreda hela sällskapet, detta eftersom att vakten [oprovocerat] tog sönder lurarna. Du har presenterat noll bevis för detta. Du är alltså av någon anledning partisk, troligen för att du är en batikhäxa som tänder på hazarsnopp.
Citera
2019-07-28, 19:57
Medlem
Citat:

(FB) ASAP Rocky m fl åtalade efter bråk i Stockholm 30/6 -19. Dokument finns i trådstart.

Har du ens läst FUP?
Vad ser du på bilderna? Vad läser du i förhören? Tar du parti för någon eller tror du på riktigt att det är som du skriver hela tiden?
Senast redigerad av Yanii 2019-07-28 kl. 20:00.
Citera
2019-07-28, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
(FB) ASAP Rocky m fl åtalade efter bråk i Stockholm 30/6 -19. Dokument finns i trådstart.

Har du ens läst FUP?
Vad ser du på bilderna? Vad läser du i förhören? Tar du parti för någon eller tror du på riktigt att det är som du skriver hela tiden?

Det är klart jag tror det är som jag skriver.

Det finns t.ex. inga bevis för att afghanasets skärsår inte har orsakats av honom själv, men den viktigaste frågan är att aset förtjänade att bli nedslagen då han aldrig gav sig och att han är en ytterst farlig brottsling som inte ens borde vara i Sverige.
Citera
2019-07-28, 20:03
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det antagandet gjorde poliserna också som mejade ner mongoliden med 30 skott förra året trots att hotbilden var så gott som noll, men de fick gå fria för det.

Sverige har blivit ett stort skämt till land. Hoppas Trump bojkottar Sverige och ger fan i att samarbeta med oss.

Där visades åtminstone ngt som liknade ett vapen, men inte ens det fanns ju här.
Det fanns ingenting som skulle kunna få någon att tro att killen med skärsår hade vapen.
Historiken kring afghanen hade inte Asap.

Det blev alltså inte många rätt för dig här. Även om händelsen med mongoliden var riktigt tragisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in