2019-07-27, 19:16
Medlem
TeamJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Nej, på vilket sätt ökade eller minskade deras skuld till ett eventuellt brott om livvakten kände till numret 112?

Det går att ringa 911 men ändå komma fram till 112
Citera
2019-07-27, 19:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ja det är väl rimligt att ta en stor kompis med sig istället för en professionell livvakt när man åker till ett land som de på förhand trodde var helt säkert. Men myten om det säkra Sverige krossas nog brutalt nu.

Som artist så ska man alltid ha med sig en riktig livvakt, bara för att ett land verkar säkert så betyder det inte att det inte finns narkomaner eller psykiskt sjuka där.

Fråga Anna Lind eller Olof Palme hur det går om man skiter i livvakter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast du frågade om det var olagligt för en livvakt att inte veta hur du kontaktar polis, brandkår eller ambulans.

Svaret på den frågan är nej, men det är jävligt inkompetent.

Citat:
Ursprungligen postat av TeamJesus

Och det kände de uppenbarligen inte till.
Citera
Medlem
Citat:
Ja det är väl rimligt att ta en stor kompis med sig istället för en professionell livvakt när man åker till ett land som de på förhand trodde var helt säkert. Men myten om det säkra Sverige krossas nog brutalt nu.

Om ASAP tror att något land är helt säkert så måste han vara ordentligt bränd i toppen. Sen borde han jobba med impulskontrollen. Då slipper han sånt här.
Citera
2019-07-27, 19:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamJesus

Jag tackar för att du bekräftar det (var osäker på om det gick men ingen sa varken bu eller bä när jag tog upp det) men det betyder även att det är okej att han (livvakten) var osäker då mycket pekar väl mot att han var en amatör och inte en kvalificerad livvakt?
Citera
2019-07-27, 19:18
Medlem
Finns en del Mjukporr vietnam filmer från 1960 70 talet - där man talar om sverige - och på så viset strålar en falsk bild till USA - men den mjukporrbilden har ändrats sedan länge - sen 1985 minst.....
Citera
2019-07-27, 19:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Och det kände de uppenbarligen inte till.

Vilket är helt okej, för jag tror nog att de flesta inte gör det så länge de inte är professionella livvakter som har anlitats via ett företag.
Citera
2019-07-27, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonMill
Om ASAP tror att något land är helt säkert så måste han vara ordentligt bränd i toppen. Sen borde han jobba med impulskontrollen. Då slipper han sånt här.

Okej jag ska skriva det till honom på Twitter om han behöver personliga råd.
Citera
2019-07-27, 19:21
Medlem
Citat:
Obegripligt att det finns sådana här idioter som försvarar yrkeskriminella med långa och grova brottsregister som inte gjort ett enda ärligt handtag i hela sitt liv.

Är det smutskastning att påpeka hans långa brottsregister som inkluderar misshandel och att han använt kniv för att sticka ner sina offer och att han i det här fallet gick till angrepp mot Rocky och hans gäng? Det är förstås högst relevant.
Inte alls men då bör du tänka på att din kille sålde crack när han var 15 och har växt upp bland droger och i hemlöshet stackarn.
De har ju nästan identiska bakgrunder.
Citera
2019-07-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Inte alls men då bör du tänka på att din kille sålde crack när han var 15 och har växt upp bland droger och i hemlöshet stackarn.
De har ju nästan identiska bakgrunder.

Och det gör honom skyldig nu?
Citera
2019-07-27, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vilket är helt okej, för jag tror nog att de flesta inte gör det så länge de inte är professionella livvakter som har anlitats via ett företag.
jag trodde alla visste det!
Citera
2019-07-27, 19:32
Medlem
Grillalites avatar
Inte första gången den där jäveln är inlåst, så han känner sig nog hemma.

Min respekt för Stefan är högre nu, men det är nu han känner pressen, får se hur han hanterar den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in